پیروز واقعی عرصه انتخابات، مردم ایران اسلامی هستند/ کسی که می گوید مذاکره نتیجه می دهد، خطا می کند/ باید خود را از لحاظ اقتصادی قوی کنیم
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
شناسه : 261697
4

امام جمعه میاندوآب گفت: هرکس که پیروز شود، چون مردم وارد صحنه شده اند، پیروز  واقعی مردم همیشه در صحنه هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا از رای مردم مراقبت کنند و همه نیز به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر حضور همه مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: انتخابات نماد جمهوریت نظام است  و همه باید حضور پرشور داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی کند، افزود: نباید به بهای توهین، آبروریزی و تخریب به پست مورد نظر رسید چرا که برخلاف دین اسلام است.

وی با اشاره به وضع دوباره برخی تحریم ها توسط آمریکا علیه ایران، گفت: کسی که می گوید مذاکره نتیجه می دهد، خطا می کند چرا امکان اینکه مذاکره ایران و آمریکا که به نتیجه برسد وجود ندارد چرا که امکان ندارد نور و ظلمت یکسان باشند.

حسن زاده با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه باید خود را از لحاظ اقتصادی قوی کنیم، تصریح کرد: برای اینکه بخواهیم محتاج دیگران نباشیم باید خود را از لحاظ اقتصادی قوی کنیم و در سال اقتصاد مقاومتی، خود را قوی کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه پیروزی از آن مقاومت است، اظهار کرد: هرجا مقاومت است، پیروزی آنجاست و در آنجا دشمن به زانو در می آید، همانطور که کره شمالی و حتی خبرنگاران آن لباس رزم پوشیدند و مقابل آمریکا ایستادند.

وی با بیان اینکه پیروز نهایی انتخابات مردم هستند، افزود: هرکس که پیروز شود، چون مردم وارد صحنه شده اند، پیروز  واقعی مردم همیشه در صحنه هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا از رای مردم مراقبت کنند و همه نیز به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.