پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و شکوه بخشید
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
شناسه : 293068
6
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حجت الاسلام  والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران استقلال، آزادی و عزت و شکوه بخشید.

پ
پ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و شکوه بخشید.

حجت الاسلام  والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای برکات و نقاط قوت و مثبت زیادی بوده که طرح هر یک از آنها زمان و فرصت زیادی می طلبد.

وی در ادامه به پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فناوری و پزشکی و .. اشاره کرد و افزود:  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، پزشکان هندی و بیگانه در کشور ما طبابت می کردند ولی امروز نه تنها از وجود پزشکان خارجی بی نیاز شده ایم بلکه در دنیا در پزشکی به یک قطب تبدیل شده ایم.

شبستری گفت: از نظر دارو قبل از پیروزی انقلاب اسلامی صرفا یک وارد کننده بودیم ولی امروز افتخار تولید انواع دارو و حتی اخیرا واکسن کرونا را به دست جوانان و متخصصان کشور عزیزمان داریم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به پیشرفت های نظامی و دفاعی اشاره و تصریح کرد:از لحاظ نظامی نیز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری وابسته بودیم ولی امروز پیشرفته ترین ادوات و موشک ها را تولید می کنیم و به برکت خون شهدا و هدایت های ولایت فقیه، موفقیت های چشمگیری به دست آورده ایم.

حجت الاسلام  والمسلمین شبستری با بیان اینکه معنویت در جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و امروز قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: امروز علی رغم همه مشکلات و نارسایی های که در زمینه فرهنگ داریم و ابزارآلاتی که محیط را برای گناه و فساد آماده و فراهم کرده اند، جوانان ما در عرصه عبادت و بندگی، ایثار و فداکاری و حضور به عنوان مدافع حرم و…نشانگر بعد معنویت جوانان است.

وی هم چنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مسئولین باید در راستای توصیه های مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب که به مسئله مبارزه با فساد و توجه به تولید داخل و اقتصاد مقاومتی نیز در آن اشاره شده است، توجه داشته و در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.