پیام غدیر در جامعه تبیین شود
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
شناسه : 309494
2
دبیر ستاد گرامیداشت عید غدیر در میاندوآب: دبیر ستاد گرامیداشت عید غدیر در میاندوآب گفت: محوری‌ترین پیام غدیر، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت است که باید در جامعه تبیین شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام عسگر امامی در مراسم جشن عید غدیر حوزه شهید مردانی میاندوآب با اشاره به اهمیت واقعه غدیر خم، اظهار کرد: غدیر یعنی تمام زندگی؛ یعنی سیاست، اخلاق و احکام اسلامی.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه غدیر یعنی تمام ابعاد زندگی، افزود: مگر خداوند متعال در قرآن کریم نفرمودند که “الیوم اکملت لکم دینکم… ” یعنی غدیر روزی است که خداوند دین را تکمیل می کند.

وی با اشاره به اهمیت آیه غدیر و تشریح آن، گفت: فرمانی که پیامبر گرامی اسلام (ص) برای ابلاغ آن مأمور شده بود آن‌چنان خطیر وعظیم بود که اگر پیامبر اسلام (ص) آن را ابلاغ نمی‌کرد رسالت الهی خود را انجام نداده بود.

دبیر ستاد گرامیداشت عید غدیر در میاندوآب با بیان اینکه حدیث غدیر یکی از دلایل روشن ولایت و خلافت امیرمؤمنان علی (ع) بعد از پیامبر گرامی اسلام (ص) است، تصریح کرد: باید حدیث غدیر را فهمید و آن را تبیین و تشریح کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال شبهه در دین هستند، اظهار کرد: باید با جهاد تبیین در مقابل شبهه‌افکنی‌های دشمنان ایستاد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.