پیام تسلیت ارگان ها، نهادها و اشخاص در پی درگذشت حجت الاسلام فتحی
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
شناسه : 288826
8

ارگان ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام فتحی را تسلیت گفتند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام فتحی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام سرایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

با نهایت تأسف و اندوه خبر درگذشت حجه الاسلام و المسلمین روح اله فتحی روحانی مبارز، انقلابی، رزمنده دفاع مقدس و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان موجب تالّم تمامی دلدادگان مکتب ولایت گردید.

ایشان که عمر خویش را صرف جهاد در راه خدا و تبلیغ آموزه های دین مقدس اسلام و مبارزه برای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی صرف نمودند، در عرصه خدمت رسانی در ایام بیماری کرونا نیز دست از مجاهدت نکشیده و شبانه روز در مقابله با این ویروس منحوس وارد شده و به حق نیز خوش درخشیدند.

اینجانب درگذشت این عالم مجاهد را به خانواده محترم، همسر گرامی و فرزندان محترم و جامعه روحانیت، رزمندگان و عموم مردم ولایی شهرستان های میاندوآب و بوکان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی

…….

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «روح الله فتحی» پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

اِنّا ِللّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعونْ

خبر درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «روح الله فتحی» مسئول حوزه نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه بوکان موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

آن عالم و روحانی مبارز، انقلابی، رزمنده دفاع مقدس عمر خویش را صرف جهاد در راه خدا و تبلیغ آموزه های دین مقدس اسلام و مبارزه برای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نمودند و در ایام بیماری کرونا نیز دست از مجاهدت هرگز نکشیدند

اینجانب ضایعه فقدان این روحانی مبارز و انقلابی و مجاهد را به مردم شریف مياندوآب، روحانیت معزز و سپاهیان سلحشور و خانواده معزز این روحانی جلیل القدر تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب

……

درگذشت حجت الاسلام روح الله فتحی مسئول حوزه نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه بوکان مایه تالم و تاثر خاطر شد.

ساده زیستی و تلاش در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی با داشتن مسئولیت‌های سازمانی بیانگر تقوا و پارسایی این مجاهد است.

این عالم خدمتگزار صادق و ولایتمدار که معتمد و امین مردم بوده و در سالیان عمر پربرکت خود خدمات ارزنده‌ای در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی انجام داد که ثمرات آن ماندگار و در آخرت، ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

درگذشت این روحانی عالی قدر را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، سلسله جلیله روحانیت استان و همه ارادتمندان به ویژه خانواده این مرحوم و فرزندان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت باریتعالی علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

فرماندهی سپاه بوکان

…..

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال ملکوتی روحانی مجاهد جناب حجت الاسلام #روح_الله_فتحی موجب تأثر و تأسف گردید.

این عالم ولایی همواره در دوران های مختلف انقلاب اسلامی و فراز و نشیب های آن مانند کوه استواری در مقابل بدخواهان و دشمنان ایستاد و ذره ای از ارادتش به نظام و ولایت کم نشد و بعنوان طلایه دار در امر حوزه های علمیه و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران برای اعتلای اخلاق و تربیت تلاش میکرد.
اینجانب فقدان این روحانی مردمی را به محضر مردم شريف مياندوآب، حوزه های علمیه ، سپاه پاسداران (حوزه نمايندگى ولى فقيه) ، اهالی عزادار کوی تقی آباد و بیت مکرمش تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت برای وی و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه حق تعالی مسئلت میکنم.

مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی

…….

بسم الله الرحمن الرحیم
“مَوتُ العالِمِ ثُلمَةٌ في الإسلامِ لا تُسَدُّ ما اختَلَفَ اللَّيلُ و النَّهارُ”
با تاسف فراوان، خبر رحلت عالم انقلابی و پاسدار حریم ولایت علوی، “حضرت حجت الاسلام و المسلمین مرحوم شیخ روح الله فتحی” موجب تاثر و تالم خاطر شد.
ایشان از ارادتمندان امام راحل و عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و در عمر پربرکت خویش وفاداری، ولایتمداری، تعهد انقلابی و اجتماعی را به منصه ظهور گذاشتند.
اینجانب درگذشت ایشان که از همرزمان و دوستان دیرین حقیر بوده را به خاندان گرامی و فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان و نیز به حضرات علمای حوزه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب و بخصوص همرزمان خودم در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به مردم عزیز شهرستان میاندوآب تسلیت عرض نموده و مغفرت و رحمت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسالت دارم.
“سرتیپ دوم پاسدار حاج بهروز رحیمی”

……

رحلت جانسوز عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین روح الله فتحی مسئول حوزه محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان موجب تالم و تاثر گردید.

اینجانب درگذشت جانکاه سرباز ولایت، مبارز خستگی ناپذیر و مخلص را خدمت مردم شریف میاندوآب؛ پاسداران و روحانیت معزز و همکاران و خانواده داغدار این بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی مسئلت دارم.

عسگر امامی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

……

بسم الله الرحمن الرحیم

با اندوه و تأسف خبر درگذشت روحانی مبارز و پارسا و مردمی، رفیق صمیمی و قدیمی بنده جناب حجت الاسلام آقای فتحی را دریافت کردم.
زندگی سراسر تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی اعتنائی به جلوه ها و زخارف مادی، خصوصیت برجسته این روحانی کم نظیر در همه ی دوران های حیات او است. در دوران جنگ با شجاعت و صراحت، پرچم نام و راه ولایت را بر دوش داشت و در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرو خدمات رسانی به محرومان و اقدام های فرهنگی و اجتماعی در گستره ی وسیع بود.
در همه ی دوران ها هرگز از مردم و بخصوص طبقات محروم جدا نشد و هرگز جز راه خدا نپیمود. رحمت و غفران الهی شامل حال او باد .

اینجانب درگذشت ایشان را به جامعه روحانیت و مردم شریف شهرستان میاندوآب ،سپاه پاسدارن ، به خاندان مکرم، همسر گرامی، فرزندان و دیگر بازماندگان و همه ی دوستداران و آشنایان ایشان صمیمانه تسلیت عرض میکنم.

حمید حسن زاده
امام جمعه شهرستان میاندوآب

…….

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین روح الله فتحی، عالم ربانی، روحانی ولایت مدار و فاضل، و یادگار ۸ سال دفاع مقدس موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب شد.
این عالم ولایی همواره عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و وحدت امت اسلامی صرف کرد و منشاء خدمات زیادی در این شهرستان بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.
وی در دوران های مختلف انقلاب اسلامی، ذره ای از ارادتش به نظام و ولایت کم نشد و در حوزه های علمیه و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران برای اعتلای اخلاق و تربیت تلاش کرد.
اینجانب رحلت این عالم ربانی، فرهیخته و گرانقدر را به آحاد مردم شهرستان میاندوآب، خانواده مکرم و معزز آن مرحوم و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان علو درجات و آرامش ابدی مسألت می‌نمایم.

حسام شیرازه محبت
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب

…..

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه شهرستان مهاباد در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «روح الله فتحی» پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

اِنّا ِللّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعونْ

خبر درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «روح الله فتحی» مسئول حوزه نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه بوکان موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این عالم دینی و روحانی مبارز، انقلابی و مجاهد و رزمنده دفاع مقدس عمر خویش را صرف جهاد در راه خدا و تبلیغ آموزه های دین مقدس اسلام و مبارزه برای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نمودند و در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و وحدت امت اسلامی گام برداشت و منشاء خدمات زیادی بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم دینی و روحانی مبارز و انقلابی و مجاهد را به مردم شریف مياندوآب، روحانیت معزز و سپاهیان سلحشور و خانواده معزز این روحانی جلیل القدر تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه شهرستان مهاباد

 

هم چنین سایر ادارات و اشخاص حقیقی و حقوقی نیز با صدور پیام های تسلیت، درگذشت این عالم مجاهد و انقلابی را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.