پیاده روی جاماندگان اربعین در میاندوآب برگزار می شود
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
شناسه : 302570
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: در اربعین سید وسالارشهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری اربعین حسینی و پیاده روی جاماندگان اربعین در سطح شهرستان برگزار می شود.
پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: عاشورا حماسه ای عظیم و اربعین نیز در امتداد عاشورا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) و محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، افزود: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نیز پیام آور وحدت و مانور قدرت اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در کنار حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی، مراسمات متنوعی نیز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: در اربعین سید وسالارشهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری اربعین حسینی و پیاده روی جاماندگان اربعین در سطح شهرستان برگزار می شود.

نجفیان تصریح کرد: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از ساعت ۱۱ صبح روز اربعین از مقابل مسجدالنبی(ص) شروع شده و به مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب ختم خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: این مراسم با عزاداری، سخنرانی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلی امام خمینی(ره) خاتمه می یابد.

وی با اشاره به برپایی ایستگاههای صلواتی و مجالس هیئت های عزاداری در نقاط مختلف شهر، افزود: در دهه آخر ماه صفر نیز ویژه برنامه ای به مدت ۱۰ شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.