پویش مجازی”#مرگ_بر_آمریکا” در میاندوآب تشکیل شد+تصاویر
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
شناسه : 291227
9

جمعی از مردم میاندوآب همزمان با ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پویش مجازی #مرگ_بر_آمریکا در شبکه های اجتماعی تشکیل دادند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ۱۳ آبان یادآور حادثه ای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که حضرت امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

یکی از مناسبت های تاریخی این روز که در سال ۵۸ به وقوع پیوسته است، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) است و از آن تاریخ به بعد این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، به سال ها دخالت های آمریکا چه به صورت پنهان و چه به صورت آشکار پایان داده شده است و همه ساله نیز دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور در راهپیمایی یو الله ۱۳ آبان بار دیگر بر مقاومت با استکبار جهانی تاکید کرده و با مشت های گره کرده فریاد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر می دهند.

امسال که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور لغو شد،جمعی از مردم میاندوآب، پویش مجازی”#مرگ_بر_آمریکا” تشکیل داده و با تغییر تصاویر پروفایل خود با تصاویری با مضمون استکبارستیزی و ضد آمریکایی و نیز انتشار عکس نوشته و تصاویری با شعار “#مرگ_بر_آمریکا” به این پویش پیوسته اند.

هم چنین در این کمپین کاربران شبکه‎های اجتماعی محتواهای تولیدی خود را در قالب پوستر، عکس و دست نوشته به اشتراک می گذارند که”ما آمریکا را زیر پامی گذاریم”، “آمریکا، شیطان بزرگ”، ” ما از شعار مرگ بر آمریکا دست نمی کشیم” و تصاویری با مضمون و نوشته های از فرمایشات مقام معظم رهبری مانند” مبارزه با استکبار ادامه دارد” از جمله آنهاست.

در این راستا نیز زرین خبر ضمن پیوستن به این کمپین، تعدادی از این تصاویر، دست نوشته ها و محتواهای تولیدی مردم را در سایت به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.