پل ستارخان میاندوآب بهسازی و ایمن سازی می شود
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 312022
3
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: طرح بهسازی و ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب برای جلوگیری از بروز حادثه برای شهروندان در اولويت کاری قرار گرفته است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر،  با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی شهری در میاندوآب از روز معارفه با قدرت ادامه دارد، اظهار کرد: در این راستا طرح ایمن‌سازی پل ستارخان میاندوآب برای جلوگیری از بروز حادثه برای شهروندان در اولویت کاری قرار گرفته است.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه طرح ایمن‌سازی و زیباسازی  پل ستارخان این شهر در مدت حدود دو ماه اجرا  خواهد شد، افزود: پل ستارخان با اصلاح پایه های پل و نصب چراغهای تزئینی  باعث زیبای شهر می شود.

وی گفت: به دلیل ترافیک روزانه و جلوگیری از بروز مشکل برای مردم، کار ترمیم و زیباسازی پل ستارخان به صورت شبانه انجام می شود.

محمدزاده هم چنین با اشاره به شروع نهضت آسفالت در خیابان های میاندوآب، گفت: ترمیم و روکش آسفالت معابر نیز به صورت شبانه طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده و در دستور کار قرار دارد و به دلیل شروع فصل بارش باید با سرعت انجام می شود.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، تصریح کرد:  با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت های برنامه ریزی شده طی زمان بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای آنان فراهم شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.