پلیس حامی مردم، مردم حامی پلیس/ نیروی انتظامی امنیت ساز، مردمی و مظهر اقتدار است
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
شناسه : 303136
4
فراجا در همه صحنه ها به دنبال ایجاد فضای امن بوده و در مبارزه با فساد و در برقراری نظم و امنیت در خیابان ها و شهرها و دفاع از جان و مال مردم حضور داشته و بر عهده این نیرو است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نیروی انتظامی یعنی نیرویی که انتظام و نظم و نظام جامعه به آنها بستگی داشته و نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مملکت از مرزها گرفته تا شهرها و روستاهاست.

پرسنل فرماندهی انتظامی کشور در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و بسیج به عنوان نیروی های جان برکف و ولایی و انقلابی و ایثارگر در تمام بحران ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند و همواره ولایتمداری و مردم دوستی خود را نشان داده و برای مردم امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.

نیروی انتظامی با بهره‌مندی از ظرفیت بالای خود نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور داشته است و علاوه بر این با مشارکت سازنده خود در امورات مختلف مانند انتخابات و بلایایی مانند کرونا و سیل و زلزله و… همواره یار و همراه مردم و دیگر مسئولان بوده است.

فراجا از ارکان مهم امنیت و ثبات در کشور است

امام جمعه میاندوآب در این زمینه با قدردانی از تلاش های فراجا در برقراری نظم وامنیت و آرامش، گفت: فراجا، نیروی مقتدر و پرتلاظم و مردمی است که در تمام صحنه ها حضور فعال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با اشاره به اینکه امروز دشمن فراجا را نشانه گرفته است، افزود: همه حمایت قاطع خود را از فراجا اعلام داشته و لازم است امت اسلامی با بصیرت و آگاهی فتنه ها و توطئه های دشمن را خنثی کرده و دشمن را زمین گیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید فراجا خود را از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به روز کند، اظهار کرد: این موضوع یکی از ضروریات فراجا این نیروی پربرکت و تاثیرگذار در جامعه است.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: فراجا در همه صحنه ها به دنبال ایجاد فضای امن بوده و در مبارزه با فساد و در برقراری نظم و امنیت در خیابان ها و شهرها و دفاع از جان و مال مردم حضور داشته و بر عهده این نیرو است.

نیروی انتظامی مظهر امنیت و آسایش اجتماعی است

امام جمعه چهاربرج نیز در این زمینه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی اگر از بین برود امنیت و آسایش اجتماعی از بین می رود.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی افزود: یعنی درواقع آسیب زدن به جایگاه نیروی انتظامی در حقیقت آسیب زدن به همه بافتهای جامعه است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یعنی نیرویی که انتظام و نظم و نظام جامعه به آنها بستگی دارد، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مملکت از مرزها گرفته تا شهرها و روستاهاست و همه ما پشتیبان و حامی نیروی انتظامی هستیم.

مردم حامی نیروی انتظامی هستند

فرماندار میاندوآب نیز در این زمینه با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسح در راه انقلاب اسلامی، جان فشانی می کند، اظهار کرد: برادران و خواهران و دوستان عزیز ما در فراجا این راه عاشقانه حضور فعال داشته و جان فشانی می کنند.

علی پیام افزود: راه انقلاب اسلامی، راه سید و سالار شهیدان است و در این راه توطئه ها و فتنه های بسیاری را از طرف استکبار جهانی پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این میدان بزرگ تنها نیست،گفت: در این میدان حساس و مهم، برادران ما در سپاه و ارتش و بسیج و… و همه ملت ایران اسلامی در کنار نیروی انتظامی قرار دارند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است، تصریح کرد:مردم با بصیرت و هوشیاری خود توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند و این را در فتنه اخیر نیز دیدیم.

اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده و امروز پلیس نیز در خط مقدم امنیت کشور قرار دارد و بر همگان لازم است از این ظرفیت بزرگ نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی کنند و تردیدی نیست که مردم ما قدردان زحمات فراجا بوده و اهانت و جسارت بر آنها و مقدسات را بر نمی‌تابند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.