پلمپ 166 واحد صنفی غیرمجاز در شش ماه نخست امسال در میاندوآب/ 50 برنامه به مناسبت هفته ناجا در میاندوآب اجرا می شود
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۴۲
شناسه : 284167
6

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در میاندوآب 166 واحد صنفی غیرمجاز پلمپ در شش ماه نخست امسال در این شهرستان پلمپ شده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته ناجا، اظهار کرد: هفته ناجا امسال با شعار “پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم” با مشارکت ادارات مختلف شهرستان برگزار می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و ارائه و نمایش توانمندی های نیروی انتظامی به مردم است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته 50 برنامه متنوع از 11 مهرماه همزمان با آغاز هفته ناجا در میاندوآب برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری برنامه های آموزشی در مدارس، دانشگاهها و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید دانشگاهها، برگزاری نشست های مختلف، رژه موتورسواران و برنامه های ورزشی و فرهنگی مانند دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این هفته است.

شیخ نژاد به تقارن ایام اربعین حسینی با ایام هفته ناجا اشاره و تصریح کرد: این ایام فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند اسلام عزیز و اقتدا به سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در بصیرت، ولایتمداری، اطاعت، ایثار و فداکاری، صبر و مقاومت است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اهمیت مقوله امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه بوده و یک مقوله عمومی است که همه در آن نقش دارند و مشارکت عمومی و تشکیل پلیس جامعه محور سبب افزایش نظم وانسجام اجتماعی و افزایش امنیت و مقبولیت اجتماعی پلیس و نیز برقراری روابط عاطفی میان پلیس و مردم می شود.

وی در ادامه به تشریح روزشمار برنامه های هفته ناجا پرداخت و گزارشی از عملکرد پلیس را از ابتدای امسال در میاندوآب ارائه کرد و گفت: از 400 پرونده اختلاف خانوادگی، نزاع، اختلاف در حدود 80 درصد پرونده ها توسط مددکاران اجتماعی در کلانتری ها منجر به سازش شده و از بار قضایی دادسرا کاسته است.

شیخ نژاد تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مقدار 412 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 595 نفر معتاد و 186 نفر توزیع کننده  دستگیر و تعداد 50 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و معتادین به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و توزیع کنندگان تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 16 هزار و 653 تماس تلفنی با فوریت های پلیسی 110 در شهرستان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش را نشان می  دهد.

وی تصریح کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و کشفیات کالای قاچاق نیز در مجموع کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 660 میلیون ریال کشف و 92 دستگاه خودرو توقیف و 135 نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

شیخ نژاد افزود: از ابتدای امسال هم چنین 80 مورد کلاس آموزش همگانی در مدارس، مساجد و ادارات توسط کارشناسان انتظامی و اجتماعی برگزار شده و 30 مورد نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز برپا شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اجرای 42 طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال، تعداد 166 واحد صنفی غیرمجاز پملپ شده و تعداد 74 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که آلودگی صوتی ایجاد می کردند، توقیف و رانندگان متخلف به دادگاه معرفی شده اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.