پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در میاندوآب
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
شناسه : 291740
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در طی چند روز گذشته ۱۰ واحد صنفی متخلف که محدودیت های کرونایی را رعایت نکرده بودند، پلمپ شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: در تداوم نظارتهای بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، اماکن و اصناف متخلف که محدودیت هایی کرونایی ابلاغ شده را رعایت نکردند، پلمپ شدند .

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در این راستا در چند روز گذشته ۱۰ واحد قنادی و آبمیوه فروشی، آرایشگاه، دفتر املاک، قهوه خانه و فروشگاه لوازم صوتی در شهرستان میاندوآب پلمپ شدند و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: این واحدهای صنفی متخلف در بازرسی اکیپ مشترک ستاد مدیریت کرونا شهرستان میاندوآب پلمپ شدند.

حیدری تصریح کرد: این واحدها از جمله مواردی بودند که علی رغم تذکرات مکرر بازرسین و اخطاریه های بهداشتی، حاضر به رعایت محدودیت های کرونایی و پروتکل ها  نشده بودند، که در نهایت منجر به تعطیلی و پلمپ آها شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ملی، استانی و شهرستانی و تعطیلی گروه های شغلی، در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در صورت عدم اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا با متخلفین برخورد و مکان ها پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.