پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید کره حیوانی تقلبی در میاندوآب
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
شناسه : 285946
6

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: یک کارگاه غیرمجاز تولید کره تقلبی توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان جمع آوری و پلمپ شد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش مردمی در سامانه ثبت شکایات مردمی وزارت بهداشت(190) مبنی بر تولید و عرضه کره در یک منزل مسکونی، بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اخذ مجوز قضایی به محل مذکور مراجعه کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در این محل افراد متخلف با راه اندازی کارگاه و با استفاده از دستگاه های دست ساز اقدام به درست کردن کره تقلبی از روغن پالم صنعتی بصورت انبوه نموده و به جای کره حیوانی در بازار عرضه می کردند.

وی گفت: در این بازرسی حدود دو تن مواد اولیه و ادوات و ابزار های کار متخلفین توقیف  و پرونده تخلف تشکیل و جهت سیرمراحل به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

حیدری با اشاره به مضرات روغن پالم و نقش آن در بیماری های قلبی و عروقی و سرطان ها و…، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم مواد غذایی را از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه نموده و در صورت برخورد با موارد مشکوک با سامانه 190  (سامانه مخصوص ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت ) که بطور 24 ساعته آماده دریافت شکایات است، تماس گرفته و مورد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.