پلمپ شهربازی ساحلی میاندوآب/ مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم الاجراست
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 295963
5
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب اعلام کرد؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و افزایش تعداد مبتلایان، مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم الاجرا است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی میاندوآب، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت سلامت مردم و وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم الاجرا بوده و باید به دقت و تماما اجرایی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب با تاکید بر اهتمام مردم و مسئولان به رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، افزود: در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به دنبال بازدید و نظارت میدانی اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، شهربازی ساحلی میاندوآب به دلیل بی توجهی به وضعیت قرمز کرونایی  و فعالیت در شرایط بحرانی کرونا پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری تجمع ها و آیین ها به ویژه مراسم ترحیم و یا هر گونه دورهمی که باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شود باید کنترل شود، گفت: مردم، ویروس کرونا را جدی بگیرند و ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی؛ از حضور در تجمعات خودداری کرده و سلامتی خود و خانواده را به خطر نیاندازند.

مسعودی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه تجمعی که باعث افزایش شیوع کرونا می شود را به مسولان ذیربط ، گزارش کنند، تصریح کرد: حفظ سلامت شهروندان و مقابله با ویروس کرونا از اولویت های مهم در شرایط کنونی در میاندوآب است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب هم چنین به نقش مهم رسانه در آگاهسازی مردم اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران در این زمینه باید به نقش خود عمل کرده و مردم را به جد از عواقب تجمعات و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی آگاه کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.