پلمب ۵۷ واحد صنفی متخلف در میاندوآب /روند ابتلا به کووید ۱۹ در میاندوآب صعودی است
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
شناسه : 293973
11
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: طی روزهای اخیر،  ۷۱۲ مورد بازدید توسط اکیپ های نظارتی مشترک ستاد کرونا انجام گرفته که منجر به صدور ۱۳۲ مورد اخطار و ۵۷ مورد نیز پلمب انجام گرفته است.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه متاسفانه روند ابتلا به کووید ۱۹ در میاندوآب همچنان صعودی است، اظهار کرد: مراجعه بیماران بد حال در هفته گذشته زیاد بوده و به تبع آن میزان مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: محدودیت‌ فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اکیپ های نظارتی مشترک ستاد کرونا در روزهای گذشته بازدید هایی را انجام داده اند، گفت: در این زمینه ۷۱۲ مورد بازدید انجام گرفته که منجر به صدور ۱۳۲ مورد اخطار شده و ۵۷ مورد نیز پلمب در این مدت توسط اکیپ های نظارتی مشترک ستاد کرونا انجام گرفته است.

حیدری در خصوص کنترل و بررسی های گروه ها و شغل های مجاز، تصریح: در این راستا نیز ۸۲۴ مورد بررسی انجام گرفته که از این میان ۲۶ مورد معرفی به دادگاه و ۱۸ مورد پلمب توسط اکیپ مشترک انجام شده است‌.

وی‌ افزود: در راستای کنترل اجرای پروتکل‌های بهداشتی، از برگزاری ۳۷ مورد مراسم‌ مختلف از قبیل عروسی و  عزاداری  جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.