پروژه های نیمه تمام عمرانی در کشور اولویت بندی می شود
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۴۷
شناسه : 291078
8
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور:

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طرح های اولویت دار و قابل خاتمه را جمع بندی و اولویت بندی کنیم تا با تزریق منابع در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سعید جغتایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از پروژه های درحال اجرای شهرستان میاندوآب، گفت: تعدادی طرح عمرانی که برخی از پیشرفت های بالایی نیز بالایی برخوردار هستند، در آذربایجان غربی و سایر استان ها فعال و در حال اجرا هستند.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با توجه به ضرورت هایی که وجود دارد و از سوی دیگر محدودیت های منابع مالی که داریم، هدف بر این است که طرح های اولویت دار و قابل خاتمه را جمع بندی و اولویت بندی کنیم.

وی اظهار کرد: در بازدیدها و بر اساس گزارشاتی که می گیریم، این طرح ها را جمع بندی و اولویت بندی کرده تا با تزریق منابع در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

جغتایی با اشاره به سفر خود به آذربایجان غربی، تصریح کرد: در این سفر طرح ها و پروژه هایی را بازدید داشتیم که با گزارشی که تهیه می شود در سفر آتی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به آذربایجان غربی، جمع بندی و تامین اعتبار می شود تا برخی پروژه ها تا پایان امسال و برخی اوایل سال آینده به اتمام برسد.

گفتنی است رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور امروز به همراه ناصر حضرتی پر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه های درحال اجرای شهرستان میاندوآب بازدید کرد.

سعید جغتایی، در سفر خود به میاندوآب از سه پروژه در حال اجرای این شهرستان شامل بال دوم بیمارستان فاطمه زهرا(س)، تصفیه خانه ها و ایستگاه های پمپاژ شبکه فاضلاب و طرح تعریض و بهسازی جاده میاندوآب- شاهین‌دژ بازدید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.