پروژه های عمرانی و ورزشی مرکز آموزش عالی شهیدباکری میاندوآب افتتاح شدند + تصاویر
۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
شناسه : 264878
10

به مناسبت هفته دولت، بهره برداری از فازنخست مجموعه ورزشی و سالن همایش های مرکز آموزش عالی شهیدباکری میاندواب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این طرح های ورزشی، خدماتی و عمرانی امروز با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه ارومیه و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب در مراسم افتتاح این طرح، گفت: زمین چمن مجموعه ورزشی مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب به عنوان فاز نخست از مجموعه ورزشی بر اساس استاندارهای بین المللی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از سال 95 احداث و امسال به بهره برداری رسید.

افشار کبیری با بیان اینکه این زمین چمن مجهز به سیستم آبیاری هوشمند است، اظهار کرد: این مجموعه در فازهای بعدی شامل پیست دوومیدانی،  زمین بدمینتون و زمین والیبال خواهد بود که طبق استانداردهای بین المللی احداث خواهند شد.

هم چنین سالن همایش های مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب، دیگر پروژه ای بود که امروز افتتاح شد.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب در مراسم افتتاح این طرح نیز گفت: سالن همایش های مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب، مجهز به آخرین تکنولوژی های مورد نیاز سالن همایش و نمایشگاهی، مجموعه فرهنگی و سالن کنفرانس در جوار آن است.

افشار کبیری با بیان اینکه این سالن دارای ظرفیت بیش از 200 نفر است، اظهار کرد: این مجموعه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در مدت پنج ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.