پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در میاندوآب به بهره‌برداری رسید
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
شناسه : 311798
1
همزمان با هفته دفاع مقدس؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دو پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
پ
پ

سرهنگ پاسدار محمد پیری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث یک باب مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانه بهداشت روستای گرده گل بود که امروز به مناسبت هفته دفاع افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) به زیربنای ۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی در روستای داش تپه احداث شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: خانه بهداشت روستای گرده گل نیز طبق استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱۰ مترمربع در مدت ۹ ماه احداث شده است.

پیری تصریح کرد: برای احداث این پروژه ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: ورود به عرصه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی می‌دانیم و بر همین اساس توافق‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد امضا شده و در این راستا نیز مسکن مددجویی برای مددجویان تحت پوشش این نهادها احداث و تحویل شده است.

مراسم افتتاح این پروژه‌ها امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار، فرمانده، جانشین و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و مسئول امور روحانیون قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، بخشدار مرکزی، مدیران شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.