پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های کشاورزی میاندوآب
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
شناسه : 311362
4
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی در این شهرستان پرداخت شده است.
پ
پ

رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه کشاورزی در میاندوآب از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و محور اقتصادی مردم منطقه به شمار می‌رود، اظهار کرد: میاندوآب یک از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی در منطقه به شمار می‌رود و کشاورزی نیز در این شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه سالانه بیش از ۹۰۲ هزار تن محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود، افزود: بیش از ۵۰ نوع محصولات کشاورزی در سطح ۴۵ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی شهرستان میاندوآب سالانه تولید می‌شود.

وی افزود: محصولات کشاورزی تولیدی در میاندوآب معادل یک‌ششم تولیدات کشاورزی استان بوده که این شهرستان را به یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در آذربایجان غربی تبدیل کرده است.

مقدم هم چنین در تشریح عملکرد یک‌ساله جهاد کشاورزی میاندوآب به اجرای ۱۸۱ مورد برنامه‌های ترویجی کشاورزی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این راستا نیز ۹ نفر از کشاورزان میاندوآبی به‌عنوان نمونه‌های برتر بخش کشاورزی در سطح استان انتخاب و معرفی شده‌اند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: هم چنین بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی در این شهرستان پرداخت شده است.

وی گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات بانکی برای ۴۹۵ نفر زمینه اشتغال‌زایی فراهم شده است.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.