پرداخت 80میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان بهزیستی میاندوآب
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۳
شناسه : 261769
7

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: با مساعدت خیرین در طول ماه مبارک شعبان، 80 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه  به پنج نفر از زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان میاندوآب اهدا شد.

پ
پ

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و با کمک خیرین و نیکوکاران، به پنج نفر از زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان میاندوآب هزینه ازدواج و جهیزیه اهدا شد.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: با مساعدت خیرین در مجموع به این پنج نفر در حدود 80 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه اهدا شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 120 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی میاندوآب در نوبت دریافت هزینه  ازدواج و تهیه جهیزیه هستند، گفت: از خیرین و نیکوکاران عزیز و محترم درخواست داریم تا مانند همیشه یاریگر این نهاد در کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی باشند.

کریمی هم چنین با اشاره به اهدای کمک هزینه ازدواج به 30 نفر از مددجویان تحت پوشش در سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال به 30 نفر از مددجویان تحت پوشش کمک هزینه ازدواج و جهیزیه اهدا شده است.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب اظهار کرد: خیرین می توانند با مراجعه به بهزیستی و با تعیین نیت خاص جهت ازدواج مددجویان کمک های نقدی خود را پرداخت نمایند.

به گفته وی هم اکنون پنج هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی میاندوآب هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.