پرداخت 1000 میلیاردریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۸
شناسه : 263626
7

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: از سال 92 تا به امروز در مجموع بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از طریق بانک عامل در اختیار بسیجیان متقاضی قرار گرفته است.

پ
پ

احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  اظهار کرد: از سال 92 تا به امروز در مجموع بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از طریق بانک عامل در اختیار بسیجیان متقاضی قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه از طریق  این تسهیلات 75 هزار کارگاه ایجاد شده است، افزود: با اجرای این طرح ها برای 18 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز 250 میلیاردریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، گفت: سال گذشته از طریق تسهیلات پرداخت شده، یک هزار و 700 کارگاه ایجاد و برای چهار هزار و 500 نفر اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام گرفته است.

رحمانی با بیان اینکه امسال هم پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دستور کار ما قرار دارد، تصریح کرد: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع تبدیلی و با رویکرد تقویت قطب های تولیدی هر شهرستان انجام می گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 250 مییارد ریال تسهیلات ویژه اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار داده و برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی انجام گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.