پرداخت ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
شناسه : 317214
3
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد:  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: امسال در راستای خودکفایی خانواده‌های مددجوی تحت پوشش در این شهرستان، ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.
پ
پ

سرمست چوپان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: امسال در راستای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در میاندوآب، ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: این میزان تسهیلات برای ۷۳۵ نفر در زمینه‌های مختلف اعم از دامداری، تولیدی، فعالیت‌های خدماتی، قالی‌بافی و سایر صنوف پرداخت شده است.

وی گفت: امسال یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تعهد شهرستان برای جذب تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان بود که ۹۰۰ میلیارد ریال آن به بانک‌ها ابلاغ شده و از این میزان تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

چوپان‌نژاد تصریح کرد: باتوجه‌به تعامل بین بانک‌های عامل میاندوآب تا پایان امسال نیز یک هزار و ۴۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند تا اعتبار باقیمانده سهم شهرستان را جذب کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار کرد: همچنین امسال ۲۵۰ نفر از مددجویان آموزش رایگان برای دریافت کارت مهارت فنی و حرفه‌ای جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به‌صورت رایگان آموزش دیده‌اند.

وی گفت: باتوجه‌به شعار کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، امسال ۲۵۰ نفر از چرخه امداد و حمایت خارج شده‌اند.

چوپان‌نژاد افزود: همچنین تسهیلات اشتغال‌زایی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد میاندوآب در حوزه نصب پانل‌های خورشیدی است و تاکنون ۵۵ نفر متقاضی این تسهیلات بوده که ۱۷ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از همراهی بانک‌های عامل در راستای ارائه تسهیلات برای مددجویان، تصریح کرد: در کنار طرح‌های اشتغال‌زایی برای آموزش مهارت‌آموزی مددجویان نیز اقدام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب همچنین با تقدیر و تشکر از خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.

پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندوآب هستند.

 

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.