پرداخت صدقه در آذربایجان غربی ۲۰ درصد افزایش یافت
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۴
شناسه : 304938
3
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان­ غربی: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان­ غربی گفت: از ابتدای امسال میزان کمک های مردمی در زمینه صدقات هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد دارد.
پ
پ

علی پیری در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی زرین خبر در میاندوآب با اشاره به انواع روش های پرداخت صدقات، اظهار کرد: در کل استان ۱۳۵ هزار صندوق صدقات در سطح معابر و منازل داریم.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان­ غربی افزود: از مجموع صندوق های صدقات، ۱۲۳ هزار صندوق صدقات کوچک است که در منازل توزیع شده و بقیه در معابر نصب شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال میزان کمک های مردمی در زمینه صدقات هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد دارد.

پیری تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده در بخش صدقات در اختیار نیازمندان قرار گرفته و در زمینه تامین جهیزیه، مسکن، درمان و معیشت نیازمندان هزینه می شود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان ­غربی اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست امسال مردم خیر و نیکوکار استان مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان احسان و نذورات داشته اند که از طریق صندوق صدقات، زکات و نیز مراکز نیکوکاری و اکرام ایتام پرداخت کرده اند.

وی افزود: در سطح استان ۲۰۰ هزار نفر تحت‌ پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.