پخش زنده، فرصت طلایی برای گردشگری میاندوآب
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۳
شناسه : 285188
5

پخش زنده همایش دوچرخه سواری در میاندوآب، فرصتی را فراهم می کند تا بتوان از ظرفیت ها و پتانسیل های این شهر و تاریخ و فرهنگش گفت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، 24 آبان ماه امسال یک روز ماندگار برای میاندوآب خواهد بود، روزی که قرار است همایش دوچرخه سواری با عنوان “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” برای  سومین سال با پخش زنده از شبکه سوم سیما برگزار شود تا بار دیگر این حضور و عشق و علاقه مردم میاندوآب به دنیا نشان داده شود تا همه بدانند که حضور در دو سال گذشته اتفاقی نبوده است.

اما اقدامات برای نشان دادن این موضوع به همین جا ختم نشده و در فضای مجازی نیز برای خود سر وصدایی به پا کرده است و در این راستا جمعی از مردم میاندوآب برای اینکه این شهر را به عنوان شهر دوچرخه ثبت ملی کنند، کمپین “ثبت میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه” را در فضای مجازی تشکیل دادند.

عشق و علاقه مردم میاندوآب به دوچرخه انکار ناپذیر است و اگر در این شهر آماری از تعداد دوچرخه ها جمع آوری کنید در هر خانه ای حتما حداقل یک یا دو دستگاه دوچرخه در انواع مختلف مشاهده می کنید که اثبات گر این موضوع و نشان دهنده اهمیت این وسیله نقلیه در بین مردم این شهر است.

اما پخش زنده این مراسم از شبکه سه سیما و برنامه “صبح و نشاط” فرصتی را فراهم کرده تا علاوه بر اینکه بتوان از آن برای معرفی میاندوآب به عنوان “شهر دوچرخه ایران” به سراسر کشور و دنیا استفاده کرد، فرصتی را نیز فراهم می کند تا بتوان به دنیا از ظرفیت ها و پتانسیل های این شهر و تاریخ و فرهنگش گفت و این را هم گفت که این شهر زادگاه، سرداران رشید و دلیری چون شهید مهدی باکری است.

متاسفانه سال گذشته به هنگام پخش زنده از شبکه سوم سیما، اگرچه اسم “میاندوآب” زیرنویس شده بود اما عملا در میان برنامه ها اسمی از میاندوآب نبود و به دیگر شهرها پرداخته می شد که همین موضوع سبب اعتراضات مردمی در فضای مجازی نیز شد و مسئولان برگزاری همایش در این رابطه مورد سوال قرار گرفتند.

باید گفت که پخش زنده از شبکه های تلویزیونی، فرصتی است که قطعا به این آسانی به دست نمی آید و لذا نباید این فرصت که حضور مردم در سال های گذشته دلیل اصلی بر اعطای این حق پخش تلویزیونی بوده و به دست آمده را به آسانی از دست داد و باید از آن برای شناساندن همه توانمندی ها و ظرفیت های میاندوآب بهره برد.

همایش دوچرخه سواری همراه با پخش زنده از شبکه سراسری، بهترین فرصت برای معرفی و شناساندن میاندوآب به هموطنان عزیزمان بوده و باید شهروندان عزیز میاندوآبی نهایت استفاده را از این فرصت برای اثبات هویت، فرهنگ و آداب خود بکار برند.

معرفی میاندوآب به عنوان زادگاه شهید باکری و معرفی به عنوان شهری خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و سرسبز و مردمانی مهمان نواز و نیز معرفی مناطق گردشگری متعدد و پتانسیل ها باید در کنار برگزاری همایش مورد نظر قرار گرفته و در زمان پخش همایش در سیما به آنها پرداخته می شود.

پخش زنده این مراسم از شبکه سه سیما و برنامه “صبح و نشاط” فرصتی را فراهم می کند تا علاوه بر اینکه بتوان از آن برای معرفی میاندوآب به عنوان “شهر دوچرخه ایران” به سراسر کشور و دنیا استفاده کرد، فرصتی را نیز فراهم می کند تا بتوان به دنیا از ظرفیت ها و پتانسیل های این شهر و تاریخ و فرهنگش گفت و این را هم گفت که این شهر زادگاه، سرداران رشید و دلیری چون شهید مهدی باکری است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.