پتروشیمی میاندوآب و جاده سرچم چرا پس از چندین سال راکد مانده اند/ سفر مسئولان چه سودی برای شهر ما داشته است؟/ اگر نتوانستی کاری انجام دهی، بیا عذرخواهی کن/ جای شاکی و متشاکی عوض شده است
۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
شناسه : 260557
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگو باشند، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و فرقی نمی کند مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری باید پاسخگو باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه چندین سال است که پتروشیمی میاندوآب کلنگ زنی شده ولی از افتتاح ان خبری نیست، افزود: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید در این باره پاسخگو باشند و بگویند که چرا پتروشیمی مهاباد همزمان با پتروشیمی میاندوآب کلنگ زنی شده و اکنون فعالیت می کند ولی پتروشیمی میاندوآب نه.

وی با اشاره به اینکه اگر پتروشیمی افتتاح شده بود، اکنون وضعیت ما اینگونه نبود، گفت: اکنون دکترای شیمی در این شهر بیکار است و جوانان این شهر را باید در شهرهای تبریز، ارومیه و دیگر شهرها جستجو کرد.

حسن زاده با بیان اینکه بنده با کسی مخالف نیستم و این حرف ها را از سر دلسوزی می زنم، تصریح کرد: پس چه کسی باید برای مردم کار کند؟ هر کسی می آید وعده و وعید می دهد، آیا افتتاح مثلا یاس شکسته که با پول خود مردم ساخته شده است، چه ارتباطی به شما دارد؟

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه متاسفانه جای شاکی و متشاکی عوض شده است، اظهار کرد: چند مسئول و وزیر به شهر ما آمده اند و بگویند که این سفرها کدام امتیازات را به شهر ما اختصاص داده اند؟ پس چرا به شهرهای دیگر می دهند؟

وی با تاکید بر اینکه جاده سرچم موضوع دیگری است که باید مسئولان پاسخگو باشند، گفت:  در جاده های مواصلاتی سالانه چندین نفر جان خود را از دست می دهند، مسئولان باید در این مورد پاسخ بدهد و بگوید که چرا این محور پس از سال ها راکد مانده است؟

حسن زاده تصریح کرد: مسئولان بیایند و بگویند که در این پنج-۱۰ سال اخیر چند کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل شروع به کار کرده اند، چرا که اکنون زمان گزارش دهی است و هر مسئول باید در زمان مسئولیت خویش، چند کار شاخص داشته باشد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم بصیر و آگاه بوده و فرق انسان های کارآمد و کسانی که تلاش نمی کند را هم می دانند، افزود: اگر نتوانسته ای کاری انجام دهی، بیا عذرخواهی کن و به مردم بگو ولی متاسفانه طلبکار هم هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.