پایگاه‌های بسیج در دفاع از امنیت پایدار نقش مهمی بر عهده دارند
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
شناسه : 313048
7
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: پایگاه‌ها با تأکید بر انگیزه، تعهد به اهداف اسلامی و یکپارچگی بسیجیان، در جهت دفاع از امنیت پایدار مردمی و ارتقای ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، سردار محمدحسین رجبی امروز در نمایشگاه اسوه بسیج آذربایجان‌غربی که در محل نمایشگاه‌های دائمی در پارک جنگلی ارومیه برگزار شد، ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: خوی درنده و مشی غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر صحنه‌هایی را در غزه مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید.

وی تصریح کرد: هدف قراردادن بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مناطق مسکونی از راه دور با توپخانه و جنگنده‌ها و بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه و قطع آب و برق مردم غزه در سکوتِ مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری نه‌تنها نمی‌تواند تصویر واقعی رژیم ضعیف و آسیب‌پذیر صهیونیستی را پنهان کند، بلکه بیش‌ازپیش عجز و ناتوانی رژیم از رویارویی مستقیم با نیروهای مقاومت را نمایان کرده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بسیجیان در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج سطح استان بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و عملکرد پایگاه‌های نمونه استان مدت سه روز از سه‌شنبه تا روز پنج‌شنبه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: پس از برگزاری نمایشگاه‌ها در دو هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج، ۷۰۰ پایگاه به مرحله شهرستانی و ۵۰ پایگاه به مرحله استانی راه یافته‌اند که در این نمایشگاه، ۵۰ غرفه از دستاوردها و خلاقیت‌های بسیجیان در ارومیه به نمایش گذاشته می‌شود.

رجبی عنوان کرد: نظر تخصصی معاونان در راهیابی به اسوه کشوری تأثیرگذار خواهند بود و امید است در سطح کشور پایگاه‌های روستایی و شهری در طراز انقلاب و در خدمت مردم باشند.

سردار رجبی عنوان کرد: از بین این جمع تعدادی از پایگاه به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: پایگاه‌ها با تأکید بر انگیزه، تعهد به اهداف اسلامی و یکپارچگی بسیجیان، در جهت دفاع از امنیت پایدار مردمی و ارتقای ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

رجبی افزود: برنامه‌های متنوعی برای جذب مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این نمایشگاه اجرا شده و کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و ارائه اطلاعات جدید از جمله فعالیت‌های این رویداد محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: امروز نقش بسیج در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف جامعه بسیار تأثیرگذار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.