پایداری تولید در بخش کشاورزی ضروری است
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
شناسه : 308802
4
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: پایداری تولید، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی مدنظر مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تأمین نیازهای اولیه مردم، گفت: تأمین امنیت غذایی جامعه حاصل تلاش و همت والای کشاورزان، تولیدکنندگان و متخصصین بخش کشاورزی است.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با بیان اینکه اهمیت بخش کشاورزی بر کسی پوشیده نیست، افزود: تولیدات بخش کشاورزی جزو نیازهای اولیه مردم بوده و ادامه حیات انسان‌ها در گرو تداوم و پایداری تولیدات کشاورزی است.

وی با تأکید بر پایداری تولید، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی، گفت: “جهاد” کلمه‌ای مقدس است و مزین شدن نهادی به این عنوان، حاکی از فعالیت جهادی، مضاعف و اضافه بر سازمان، پرسنل این نهاد است.

رضایی تصریح کرد: رسالت جهادگران جهاد کشاورزی در قبال این عنوان دوچندان می‌شود و باید فعالیتی جهادی در راستای خدمت به مردم و قشر زحمت‌کش کشاورزان داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با تأکید بر ارتقای سلامت اداری، اظهار کرد: خدامحوری، الفت اسلامی و همبستگی سازمانی باید در اولویت و سرلوحه امور مدیریتی قرار گیرد.

وی هم چنین خواستار تشکیل جلسه‌ای با محوریت بررسی و حل‌وفصل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان با حضور مسئولین ادارات و سازمان‌های مرتبط استانی و شهرستانی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.