پایان کلاس های تابستانی آموزش و پرورش در میاندوآب
۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
شناسه : 283421
4

معاون امور پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب از اختتامیه کلاس های تابستانی آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه کلاسهای تابستانی امسال نیز مانند سال های گذشته در میاندوآب برگزار شد، گفت: چهار هزار دانش آموز با مراجعه به مدارس و کانون های فرهنگی، هنری و تربیتی در پایگاه ها و کلاس های تابستانی ثبت نام و در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شرکت کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش میاندوآب افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کانون های امام محمد باقر(ع) و الزهرا(س)، درالقرآن حضرت امام(ره) و حضرت معصومه(س)، سالن ورزشی شهید باهنر و مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام شد.

وی اظهار کرد: کلاس های تابستانی امسال در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری، فرهنگی و قرآنی و با هدف ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارت های فنی و حرفه ای و فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزار شدند که با استقبال خوب دانش آموزان نیز روبرو بود.

جودی با بیان اینکه هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، ایجاد محیطی شاد و آموزنده بود تا دانش آموزان از این اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند، تصریح کرد: در دو سال گذشته، رتبه نخست در سطح استان را در برگزاری کلاس های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت را کسب کردیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.