پایان مسابقات لیگ فوتسال بسیجیان در میاندوآب/ تیم شهید زمانی قهرمان شد + تصاویر
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۹
شناسه : 279894
11

مسابقات لیگ فوتسال فجر بسیجیان در میاندوآب با قهرمانی تیم پایگاه شهید زمانی به پایان رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مسابقات که با شرکت هشت تیم از پایگاه های مقاومت بسیج حوزه یک شهری شهید خدایی میاندوآب و به مدت هفت هفته به صورت لیگ در سالن جانبازان برگزار شد، تیم پایگاه شهید زمانی به مقام نخست و قهرمانی دست یافت.

در این دوره از مسابقات تیم پایگاه شهید تقی زاده به مقام دوم دست یافت و تیم پایگاه انصار نیز به رتبه سوم رسید.

به گفته سرهنگ دوم پاسدار مصطفی تقی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهری در این مسابقات تیم پایگاه شهید برجاسی به عنوان تیم اخلاق، امیر عبادی به عنوان بهترین بازیکن و پدرام رضایی با 15 گل به عنوان آقای گل مسابقات دست یافتند.

هم چنین در مراسم اهدای جوایز این مسابقات که امروز برگزار شد، سرهنگ دوم پاسدار وهاب عباسفام جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش، گفت: فعالیت های ورزشی یکی از راههای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی با بیان اینکه روحیه غالب در فعالیت ورزشی، روحیه پهلوانی است، افزود: عناوین قهرمانی مقطعی بوده ولی پهلوانی برای همیشه می ماند  و ورزشکاران همیشه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

در مراسم اهدای جوایز این مسابقات رئیس هیئت فوتبال شهرستان، عضو شورای شهر میاندوآب و جمعی از فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.