پارک کوی سعادت، پارک ماند
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
شناسه : 309284
5
رئیس شورای شهر میاندوآب: رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: تبدیل فضای سبز پارک کوی سعادت به مسکونی در کمیسیون ماده ۵ استان رد شده و این مکان همچنان به‌عنوان پارک مورداستفاده همشهریان باقی ماند.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب، اظهار کرد: در جلسه شماره ۹۷ شورای شهر، نماینده شورای شهر از طرح موضوعی در جلسه کمیته فنی خبر داد که تنها پارک واقع در کوی سعادت به مساحت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع از دست شهرداری خارج می‌شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: باوجودآنکه در آن جلسه نماینده شورای شهر و شهرداری از امضای صورت‌جلسه خودداری کرده بودند؛ ولی مصوب شده بود تا در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود.

وی گفت: این موضوع در جلسه اخیر کمیسیون ماده ۵ آورده شده بود تا تبدیل فضای سبز به مسکونی جهت واگذاری مطرح شود؛ ولی این موضوع در آن جلسه رد شد.

محمدزاده با بیان اینکه نظر شورای شهر و شهرداری مخالفت با این موضوع بود، تصریح کرد: در آن جلسه نیز استاندار به جد مخالفت خود با موضوع را اعلام و تأکید کرد که به‌هیچ‌عنوان تغییر از فضای سبز به مسکونی مورد قبول نیست.

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: بدین ترتیب تبدیل فضای سبز پارک کوی سعادت به مسکونی رد شده و این مکان همچنان به‌عنوان پارک مورداستفاده همشهریان خواهد ماند.

وی گفت: بنده به نوبه خود از طرف مردم میاندوآب از استاندار آذربایجان‌غربی و معاون عمرانی وی در این زمینه نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

بعد از طرح این موضوع در جلسه شورای شهر در اواخر خردادماه، شورای شهر نسبت به آن حساس شده و جلسه فوق‌العاده شورای شهر میاندوآب با حضور پنج عضو شورای شهر، سرپرست و کارشناسان شهرداری و رؤسای ادارات مسکن و شهرسازی و ثبت‌اسناد و املاک برگزار و پیگیری موضوع در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

در این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب با تأکید بر اینکه طبق اسناد موجود، این پارک متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری و شورای شهر میاندوآب اجازه تصرف به غیر را نخواهد داد.

بابک محمدزاده اظهار کرد: پیگیری موضوع زمین پارک کوی سعادت از طریق مراجع قضایی و قانونی شروع شد و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.