پادوهای وطن فروش گزینه زیر میز آمریکا در انتخابات
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۵:۵۵
شناسه : 259992
17

حجت الاسلام غلامرضا کبیری در یادداشتی با عنوان ” پادوهای وطن فروش گزینه زیر میز آمریکا در انتخابات ” به موضوع انتخابات و تلاش دشمنان برای فتنه انگیزی اشاره کرده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این یادداشت آمده است:

” انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دموکراسی به معنای واقعی و رفراندومی برای تحکیم پایه های حکومت اسلامی و فرصتی برای توسعه سیاسی کشور می باشد.

اما دشمنان نظام که چشم دیدن امنیت و پیشرفت ایران را نداشته و سعی در انتقام گیری از مردم انقلابی ایران را دارند،  در تلاش هستند  این فرصت را به تهدیدی بر علیه نظام تبدیل نمایند.

معاندین با تجربه ای که در فتنه سال 88 داشته  و با گسترشی که به شبکه های اجتماعی داده اند و مثل همیشه پادوهای وطن فروشی که در داخل نظام دارند به دنبال فتنه انگیزی جدید در انتخابات پیش روی را در سر می پرورانند.

پادوهایی که در سایه امنیت و از سفره نظام متنعم هستند،  ولی در میدان نبرد گل به خودی می زنند و با سوء استفاده از عناوین اصلاح طلبی که در واقع رد گم کنی می باشد، همسو با خارج نشین ها از بستر آماده و آزاد شبکه های اجتماعی، با دروغ پراکنی علیه بزرگان دینی و سیاسی و سنگرهای نظام مانند شورای نگهبان، سپاه و صدا و سیما به زعم خودشان در مسیر براندازی قدم می نهند.

غافل از اینکه ایرانی ها، با تمام گرایش های مختلف سیاسی که دارند، وقتی سخن از اصل نظام و ولایت فقیه به میان می آید سیل خروشان 9 دی را به وجود می آورند و خواهند دید که این بار هم  میز را با همه گزینه های اربابانشان در انتخابات سال 96 به زباله دان تاریخ خواهند انداخت.”

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.