وظیفه سنگین دستگاه های فرهنگی در قبال موضوعات اجتماعی/ آمار بالای پرونده های قضایی، نگران کننده است
۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
شناسه : 262735
5

امام جمعه میاندوآب گفت: ورود 54 هزار پرونده به دستگاه قضایی شهرستان، آمار بالا و نگران کننده ای است و باید با اقدامات و پیشگیری مانع از تشکیل پرونده قضایی و بالارفتن این آمار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری میاندوآب با تاکید بر مقابله با هوای نفس، اظهار کرد: متاسفانه مشکل برخی از افراد هوای نفس است و به حقوق خود قائل نیستند و آدم های زیاده خواهی هستند.

امام جمعه میاندوآب با ابراز نگرانی نسبت به اینکه ورود 54 هزار پرونده به دستگاه قضایی شهرستان، آمار بالا و نگران کننده ای است، افزود: باید با اقدامات و پیشگیری مانع از تشکیل پرونده قضایی و بالارفتن این آمار شد.

وی با مهم برشمردن وظیفه دستگاه های فرهنگی در قبال موضوعات اجتماعی، گفت: دستگاه های فرهنگی در این زمینه مسئول هستند و باید آتش به اختیار به مسائل اخلاقی و فرهنگی در جامعه بپردازند.

حسن زاده با اشاره به اینکه دستگاه قضا، دستگاه مستقلی هست و هیچ کس نمی تواند برای قاضی تعیین تکلیف کند، تصریح کرد: قضات و دستگاه قضایی باید با تمام قوا در مقابل تخلفات که امروزه بسیار پیچیده تر شده است، بایستند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر مقابله با بی بندوباری در جامعه، اظهار کرد: باید جلوی بی بندو باری در جامعه را گرفت و همه در قبال این موضوع مسئول هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.