وضعیت کرونایی میاندوآب نگران کننده است
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 295657
6
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: این شهرستان از لحاظ شرایط کرونایی در وضعیت خوبی نبوده و آمارها مبتلایان و بستری ها در حال افزایش است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان میاندوآب خوب نبوده و آمارها در حال افزایش است، گفت: متاسفانه با افزایش تعداد مراجعات و بستری های کرونایی مواجه بوده و میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز به میزان بالایی کاهش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در شرایط فعلی مشکلی در خصوص تخت بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی وجود ندارد ولی اگر شهروندان گرامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، این وضعیت کاملا شکننده بوده و با مشکلات جدی در خصوص بستری بیماران مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان، این بیماری در شهرستان طی ماه های اخیر کاملا کنترل شده بود، گفت: ولی متاسفانه مدتی است که روند صعودی کرونا در شهرستان شروع شده و این شرایط با توجه به عدم همراهی و عدم توجه شهروندان گرامی به موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات این روند صعودی متاسفانه همچنان ادامه دار بوده و در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی در روزها و هفته های آتی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

حیدری با تاکید دوباره بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال شده، تصریح کرد: مردم باید در همراهی و همکاری با کادر سلامت کوشا باشند و این را در نظر بگیرند که علی رغم نبود مشکل در شرایط فعلی در بستری بیماران، ولی وضعیت تخت های خالی در بیمارستانها بسیار شکننده و آسیب‌پذیر بوده و کوچکترین بی‌احتیاطی ممکن است زحمات را بر باد داده و منجر به شرایط وخیم اپیدمی در شهرستان شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه اکثر درگیری ها و مبتلایان به کرونا در شرایط فعلی گروهی و خانوادگی هستند، اظهار کرد: عادی انگاری وضعیت، نگران کننده است و باید حساسیت مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و… افزایش یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.