وضعیت خطرناک کرونا در آذربایجان‌غربی/وضعیت ارومیه و چند شهر دیگر آذربایجان‌غربی از حالت قرمز به سیاه وارد شده است
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
شناسه : 291114
7

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی گفت: هم کنون ارومیه و چند شهرستان دیگر استان با عبور از وضعیت قرمز وارد وضعیت سیاه شده‌اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،علی احمد آقاپور صبح امروز در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از این بیماری در ارومیه و چند شهر دیگر استان از حالت قرمز به سیاه وارد شده است.

وی افزود: به شدت روند صعودی در پیک سوم ابتلا به کرونا در استان حاکم شده و باید چاره‌ای اندیشید تا مردم نسبت به رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی ترغیب شوند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: تمامی ظرفیت بیمارستان‌ها در سطح استان پر شده است.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تنها ۱۰ درصد هزینه های دارو و خدمات مورد تایید ستاد ملی و دانشگاه علوم پزشکی از بیماران بستری در بیمارستان اخذ شده و مابقی توسط بیمه‌ها و دولت پرداخت می‌شود.

آقاپور بیان داشت: هزینه‌های هنگفت زمانی به بیمار تحمیل می‌شود که خود خانواده‌های آنها داروی خاصی را تقاضا می‌کنند و می‌گویند اگر این دارو استفاده نشود بیمارشان فوت خواهد کرد و در آن شرایط نیز بدون هیچ سودی تنها هزینه آن دارو اخذ می‌شود.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.