ورود 106 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به میاندوآب/ بیشترین آمار به جاذبه های طبیعی اختصاص یافت
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
شناسه : 260520
12

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب گفت: نوروز امسال ، 106 هزار و 129 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری و توریستی میاندوآب امسال دیدن کرده اند.

پ
پ

فاطمه علیزاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: این  میزان بازدید نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و تقریبا دو برابر شده است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب، افزود: بر اساس آخرین آمار در نوروز امسال، 871 نفر در مراکز اسکان، چادرهای مسافرتی، هتل و مهمانپذیر در شهرستان میاندوآب اقامت و اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه بیشترین بازدیدهای مسافران نوروزی در میاندوآب از پل تاریخی تاتائو(میرزارسول) و جاذبه های طبیعی بود، تصریح کرد: بر اساس آمار جاذبه های طبیعی  با بیش از 90هزار و  90 بازدیدکننده، بیشترین آمار حضور و بازدید مسافران نوروزی را داشته و بعد از آن آثار تاریخی و فرهنگی با هشت هزار و 154 و جاذبه های دست ساز با هفت هزار و885  بیشترین بازدید را داشته اند.

علیزاده اظهار کرد: راهنمایان گردشگری و اکیپ های هلال احمر در ورودی های چهارگانه شهر در ایام نوروز حضور داشتند و بروشور معرفی شهرستان میاندوآب را در اختیار مسافران قرار می دادند و هم چنین بنرهای راهنمایی مسافران نوروزی و مراکز گردشگری و اقامتی شهرستان نیز نصب شده بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب وی اظهار کرد: میاندوآب دارای مراکز دیدنی و گردشگری طبیعیت و تاریخی زیبایی است و به همه  هموطنان عزیز توصیه می کنیم که در سفر خود به شمال غرب کشور بازدید از این اماکن دیدنی و تاریخی را در برنامه های خود قرار دهند.

گفتنی است میاندوآب، زادگاه شهید باکری و شهر دوچرخه ایران است که سال گذشته 56 هزار نفر به عنوان گردشگر نوروزی وارد شهرستان میاندوآب شده بودند که مقایسه آمار امسال با سال گذشته افزایش حدود دو برابری را نشان می دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.