ورود ۷۷ هزار فقره پرونده به مجموعه قضایی میاندوآب
۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 301100
6
رئیس دادگستری میاندوآب خبر داد: رئیس دادگستری میاندوآب گفت:در سال گذشته حدود 77  فقره پرونده وارد دستگاه قضایی شهرستان میاندوآب شده و این در حالی است که در سال ۱۳۹۹، حدود ۷۲ هزار فقره پرونده در محاکم قضایی میاندوآب تشکیل شده بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب  اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۷۷  فقره پرونده وارد دستگاه قضایی شهرستان میاندوآب شده و این در حالی است که در سال ۱۳۹۹، حدود ۷۲ هزار فقره پرونده در محاکم قضایی میاندوآب تشکیل شده بود که امسال نزدیک به چهار هزار فقره افزایش یافته است.

رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به حجم بالای پرونده های قضایی، اظهار کرد: متاسفانه همه ساله شاهد افزایش چند درصدی ورودی و تشکیل پرونده های قضایی هستیم و مردم نیز برای هر موضوع کوچکی اقدام به مراجعه و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی می نمایند.

وی افزود: بیشترین پرونده های این دادگستری در زمینه های ضرب و جرح عمدی، سرقت، موادمخدر، مشروبات الکلی، مطالبه وجه در پرونده‌های حقوقی و مهریه است.

گل حسینی

گل حسینی با بیان اینکه در سال گذشته در این شهرستان علیه یک نفر هزار و ۳۷۷ فقره پرونده تشکیل شد، تصریح کرد: مردم نباید به این قبیل افراد که هیچ گونه پشتوانه‌ای نداشته  اعتماد کنند و سپس علاوه بر خود، دستگاه قضایی را نیز با چالش مواجه کنند.

رییس دادگستری میاندوآب هم چنین از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه مختلف در این شهرستان به مناسبت‌ هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی و اداره‌های زیرمجموعه دادگستری میاندوآب، بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و شنیدن مسایل و مشکلات آنان توسط مسئولان قضایی و انجام مساعدت‌های لازم و حضور کارکنان قضایی و اداری دادگستری در مساجد محله‌های مختلف و پاسخ به سوال‌های مردم از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی میز خدمت در محل مصلی و ارایه عملکرد دادگستری قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان دادگستری و اداره‌های زیرمجموعه، همایش تجلیل از کارکنان بازنشسته دادگستری برای اولین بار و برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر به این مناسبت در میاندوآب اجرا می‌شود‌.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.