ورود دادگستری استان جهت بررسی مشکل کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
شناسه : 297307
8
به دنبال اعتراضات کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان در رابطه با عدم پرداخت چندین ماهه حقوق ایشان و پیگیری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دادگستری استان به موضوع ورود و مدیرعامل این مجموعه احضار و موضوع تحت بررسی های دقیق قرار گرفت و کم و کیف امور و مشکلات این سازمان استماع شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز، ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعتراضات کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان در رابطه با عدم پرداخت چندین ماهه حقوق ایشان و پیگیری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دادگستری استان به موضوع ورود و مدیرعامل این مجموعه احضار و موضوع تحت بررسی های دقیق قرار گرفت و کم و کیف امور و مشکلات این سازمان استماع شد.

وی افزود: تسریع و کمک به برگزاری مزایده ها برای تامین نقدینگی سازمان جهت پرداخت بخشی از معوقات تا پایان ماه جاری تحت نظارت دادستانی مرکز استان و بازرسی کل استان از تصمیمات اتخادی جلسه بود تا پس از برگزاری مزایده قانونی کل معوقات در سریعترین زمان ممکن به کارکنان پرداخت شود.
رئیس دادگستری آذربایجان غربی در پایان به صدور دستور جهت ورود و نظارت دادستانی مرکز استان و بازرسی کل استان برای بررسی دقیق مشکلات سازمان همیاری شهرداری و ترک فعل احتمالی مدیران اشاره نموده مقرر شد ظرف مدت یکماه نتایج اعلام گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.