ورزشکار بسیجی میاندوآبی که مرام پهلوانی به دنیا یاد داد
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۰
شناسه : 278008
7

ورزشکار بسیجی میاندوآبی در یک رقابت بین المللی پیام دفاع از مظلوم که مصداق مرام پهلوانی است را به دنیا رساند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  بسیج  نام پرآوازه‌ای است که دفترتاریخ را به واژه‌ها و عبارات زرین ایثار و رشادت و واژه حماسه را به کلمه‌ای کوچک در برابر عظمت  ایستادگی‌هایشان در جبهه‌های خون و شهادت تبدیل کرده‌اند.

یکی از رویکردهای بسیج که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند دفاع از مظلومان عالم است و امروز این تفکر بسیجی در دنیا عالم گیر شده است.

موضوع حمایت از فلسطین و دشمنى با رژیم صهیونیستى به‏عنوان یکى از مسائل اساسى در سیاست خارجى جمهورى اسلامى ایران مطرح بوده است که گستردگی ورزش و نفوذ و تاثیرگذاری که رویدادها و چهره های این عرصه دارند، باعث شده تا بسیاری از پیام های سیاسی در میادین بزرگ ورزش و از طریق قهرمانان آن منتقل شوند.

یکی از مهمترین رسالت های بسیج به ویژه بسیج ورزشکاران ترویج فرهنگ پهلوانی، جوانمردی، ایثار، شهادت  در جامعه است که دفاع از مظلوم نیز مصداق مرام پهلوانی است و چه بهتر این مرام پهلوانی از سوی یک ورزشکار در عرصه و میدان بین المللی به دنیا نشان داده شود.

اینکه ورزشکاران ایرانی در میادین مختلف ورزشی حاضر به رویارویی با ورزشکارانی با شناسنامه جعلی اسرائیل نمی‌شوند، اقدام مختصری است از سوی ورزشکاران ایرانی که حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را بر افتخارآفرینی در میادین ورزشی ارجح می‌دانند و در بین این ورزشکاران جوانمرد، نام یک جوان بسیجی از دیار شهیدباکری ها هم می درخشد که حمایت از مظلوم را در عمل معنی کرد و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید آبیاری شده، ایستاد و پرچم جوانمردی را دست گرفت.

“مبین عباسی”این جوان بسیحی میاندوآبی است که با انصراف از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات بین المللی بوکس جام آقالارف در شهر باکوی کشور آذربایجان که با حضور ۱۴ تیم از ۱۲ کشور جهان در رده سنی جوانان برگزار می شد، در حالی که از آمادگی بالا برای رقابت برخوردار بود، در نخستین روز بر اساس قرعه کشی به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد ولی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد و در قلب ملت مظلوم فلسطین و ایران جای گرفت.

مبین از مسابقات حذف شد  اما رسم و مرام پهلوانی که مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم است را به دنیا آموخت  و ثابت کرد رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

پیام حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین را به دنیا رساندم

مبین عباسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر بعد از انصراف از رقابت با نماینده رژیم اشغالگر قدس در مسابقات بین المللی بوکس در آذربایجان، گفت: من کشوری به نام اسرائیل نمی شناسم که با نماینده این رژیم جعلی در یک مسابقه ورزشی مبارزه کنم.

وی اظهار کرد: مرام پهلوانی یک ورزشکار ایرانی هرگز  اجازه نمی دهد که در رقابت های مختلف با ورزشکاران این رژیم اشغالگر مبارزه کنیم و اگر باز هم چنین اتفاقی بیفتد، همین کار را خواهم کرد.

عباسی تصریح کرد: من خوشحالم که به عنوان یک ایرانی و یک ورزشکار در مسابقات بین المللی، پیام حمایت مردم ایران را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا رساندم.

این بوکسور 16 ساله میاندوآبی گفت: آرمان ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی با اشاره به اینکه من از میاندوآب، زادگاه شهید باکری ها هستم، تصریح کرد: باید راه شهید باکری را که در مقابل دشمنان ایستاد ادامه دهیم و من هم بسیار خوشحالم که از این میدان سربلند بیرون آمده و  پیام حمایت مردم ایران را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا رسانده و از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردم.

این نوجوان بسیجی میاندوآبی به دنیا آموخت جوان ایرانی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم ایستاده و مانند تمام پهلوانانی که از مدال گذشتند اما مقابل ظلم و جور کوتاه نیامدند و در کنار مظلوم قرار گرفتند در تاریخ ورزش ماندگار می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.