ورزشکاران مروج فرهنگ پهلوانی باشند
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
شناسه : 302405
0
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ورزشکاران باید به این نکته توجه داشته باشند که اولویت آنها تنها قهرمانی نباشد بلکه منش جوانمردی و پهلوانی نیز داشته باشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در آئین افتتاحیه مسابقات لیگ تنیس جنوب استان در میاندوآب در سخنانی، اظهار کرد:  ورزشکاران باید مروج ارزش های انقلابی، دینی و اسلامی باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ورزشکاران باید به این نکته توجه داشته باشند که اولویت آنها تنها قهرمانی نباشد بلکه منش جوانمردی و پهلوانی نیز داشته باشند.

وی گفت: ورزش قهرمانی تمام شدنی است ولی چیزی که ماندگار و جاویدان است، منش پهلوانی و جوانمردی است.

مودبی تصریح کرد: قهرمانی ماندگار می شود که به منش پهلوانی توجه داشته باشد، همچنانکه در طول تاریه نیز قهرمانی ماندگار شده است که به منش پهلوانی توجه داشته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس، از شهدا به عنوان قهرمانان و پهلوانان واقعی نام برد و اظهار کرد: باید شهدا را در همه حال الگوی خویش قرار دهیم.

وی افزود: اگر امروز در امنیت هستیم و در کمال آرامش و راحتی مسابقات ورزشی و… را برگزار می کنیم به برکت خون شهدا است که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.