ورزشکاران مروج فرهنگ غیرت و ایثار مردم میاندوآب باشند/ استعدادیابی در امر ورزش ضروری است
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
شناسه : 302531
4
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ورزشکاران شهرستان باید مروج فرهنگ میاندوآب که فرهنگ غیرت، ایثار و فداکاری بوده و شهید باکری نمونه فرهنگ و غیرت میاندوآب است، باشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در آئین تجدید میثاق با شهدای گمنام و بدرقه تیم والیبال زرین اسکان میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش در دین مبین اسلام، گفت: اهمیت سلامت جسمانی بر کسی پوشیده نیست و دین اسلام نیز به مقوله ورزش و سلامتی اهمیت بسزایی داده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ورزش در سلامت جسم و روح آدمی تاثیرگذار بوده و از جمله روش های مهم تکامل جسمانی ، روانی و اجتماعی محسوب می شود.

وی به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش نیز اشاره و اظهار کرد: امر به ورزش، امر به معروف و امر به خوبی هاست و همه باید در راستای ترویج این معروف و امر پسندیده قدم برداریم.

وی به قهرمانی و پهلوانی در ورزش اشاره کرد و گفت:قهرمانی و پهلونی دو مقوله مهم در ورزش هستند که ورزشکاران باید به جنبه پهلوانی بیشتر توجه داشته باشند.

مودبی تصریح کرد: در تاریخ، ورزشکاران بسیاری داشتیم که قهرمان بودند که بعد از دوران قهرمانی دیگر نامی از آنها نیست ولی ورزشکارانی داشتیم که منش پهلوانی داشتند و با همین منش پهلوانی نیز ماندگار شدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه شما ورزشکاران باید مروج فرهنگ مردم میاندوآب باشید، تصریح کرد: فرهنگ میاندوآب، فرهنگ غیرت، ایثار و فداکاری بوده و شهید باکری نمونه فرهنگ و غیرت میاندوآب است که باید این فرهنگ را حفظ کرده و ادامه دهیم.

وی هم چنین با تقدیر از حامیان تیم والیبال میاندوآب، گفت: باید این کار  که کار بسیار باارزشی است ادامه یافته و در کنار آن استعدادیابی نیز برای سال های آینده مد نظر قرار گیرد و ما نیز از شما ورزشکاران حمایت می کنیم.

تیم والیبال زرین اسکان میاندوآب در اولین دیدار خود از سری مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور، روز دوشنبه  ۲۱ شهریورماه در تهران  در سالن نهم دی ماه به مصاف تیم مقاومت بسیج می رود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.