ورزشکاران در همه میادین از شهدا الگو بگیرند/ شهدا، مدال قهرمانی شهادت را به گردن آویختند
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
شناسه : 268879
5

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ورزشکاران ما باید در همه میادین از ورزشکاران شهید الگو گرفته و مانند آنها رفتار کنند و این را در نظر داشته باشند که قهرمان واقعی، شهدا هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار عماد خیری در جمع ورزشکاران و باستانی کاران میاندوآب با تاکید بر اینکه باید قددران خون شهدا و نعمت ولایت باشیم، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و همیشه این را در نظر داشته باشیم که امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و بایدقدردان آن باشیم.

وی گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در عزت و سربلندی و آرامش زندگی کنیم و ما امروز وظیفه داریم تا راه شهدا را شناخته و در آن راه حرکت کنیم.

خیری با بیان اینکه باید شهدای ورزشکار، الگوی ورزشکاران باشند، تصریح کرد: ورزشکاران ما باید در همه میادین از ورزشکاران شهید الگو گرفته و مانند آنها رفتار کنند و این را در نظر داشته باشند که قهرمان واقعی، شهدا هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال تفرقه افکنی و توطئه علیه انقلاب، اسلام و نظام اسلامی هستند، افزود: دشمن امروز عصبانی هست که جبهه مقاومت شاخ آنها را شکسته و آنها نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ورزشکار، مدال قهرمانی و شهادت را به گردن آویختند، افزود: باید در مقابل توطئه و نفوذ دشمنان هوشیار بود و ایستادگی کرد و بصیرت داشت.

خیری تصریح کرد: امروز دشمن می خواهد تا مکتب ایثار و شهادت در جامعه و در بین جوانان و ورزشکاران رواج نیابد و برای آن نیز برنامه ریزی می کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه سعادت ما در گرو گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه بودن است، اظهار کرد: برای حل مشکلات و نیل به سعادت باید به توصیه های رهبری و امر ولایت گوش فرا دهیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.