ورزشکاران ایران حامی ملت مظلوم فلسطین هستند
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
شناسه : 312377
4
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ورزشکار میاندوآبی در یک اقدام شجاعانه، منش پهلوانی و جوانمردی خود را رقابت‌های بین‌المللی کاراته نشان داد و به دنیا اعلام کرد ورزشکاران ایران حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی امروز در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ورزش و جوانان، اظهار کرد: ورزش و سلامتی یکی از مقوله‌های مهم بوده و در سپاه نیز موردتوجه قرار دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: تربیت جسمانی و آمادگی بدنی در کنار تربیت روح و روان مورد تأکید دین مبین اسلام بوده است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست‌ها، گفت: عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که ادعاهای رژیم کودک کش صهیونیستی دروغی بیش نیست.

مؤدبی با بیان اینکه صهیونیست‌ها برای جبران این شکست غیرقابل‌ترمیم به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دست به جنایت جنگی و کودک کشی زدند، تصریح کرد: در پشت پرده تمام جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایت‌کار قرار دارد و دست سران این کشور به خون کودکان بی‌گناه آغشته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز بر لبان مدعیان حقوق بشر، مهر سکوت زده شده و در مقابل جنایات صهیونیست‌ها چیزی نمی‌گویند، اظهار کرد: حقوق بشر نیز به ابزاری برای تأمین منافع استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، گفت: اخیراً نیز ورزشکار میاندوآبی در یک اقدام شجاعانه، منش پهلوانی و جوانمردی خود را رقابت‌های بین‌المللی کاراته نشان داد و به دنیا اعلام کرد ورزشکاران ایران حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

مؤدبی تصریح کرد: این اقدام شایسته ورزشکار میاندوآبی را که پیام مردم ایران را به دنیا رساند، ارج می‌نهیم.

هفته تربیت‌بدنی فرصتی برای ترویج ورزش در جامعه

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این اداره در راستای ترویج ورزش همگانی و قهرمانی، اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی فرصت مناسبی برای ترویج ورزش در جامعه است.

امیر محمدیان با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح است، افزود: ورزش از شاخص‌های اصلی اجتماعی و فرهنگی بوده و در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری و همراهی بسیج ورزشکاران قدم‌های خوبی برداشته است.

هفته تربیت‌بدنی امسال با شعار «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» از ۲۶ مهرماه شروع شده تا دوم آبان‌ماه ادامه دارد و بر اساس اعلام محمدیان رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب بیش از ۳۵ برنامه به مناسبت این هفته در سطوح مختلف در این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.