وحدت و انتخابات ۲ عامل قدرت ایران است
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
شناسه : 316553
5
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه وحدت و انتخابات عامل قدرت ایران است گفت: باید به انتخابات نگاه کلی داشته باشیم چرا که این موضوع یک امر کشوری است و قدرت ایران را نشان می‌دهد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی در همایش پرچم‌داران دین و اندیشه که با حضور علما و روحانیون شیعه و اهل‌سنت استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد اظهار داشت: باید در مسائل کلی جزئی‌نگر بود چرا که بی‌توجهی به جزئیات باعث ایجاد مشکلات بزرگ‌تر باشد.

وی افزود: در چند روز آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که نگاه جزئی به انتخابات و گفتن این مطلب که نماینده‌ها برای من یا شهر کاری انجام داده‌اند دچار اشتباه خواهیم شد.

قریشی گفت: باید به انتخابات نگاه کلی داشته باشیم چرا که این موضوع یک امر کشوری است و قدرت ایران را نشان می‌دهد و شرکت‌نکردن در انتخابات سبب بروز مشکلات جدی و خوشحالی دشمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی بیان کرد: مسلمانان تعدادی از کشورها از مسلمانان کشور ما بیشتر است؛ اما آمریکا بر آنها تسلط دارد؛ اما در ایران این موضوع برعکس است و نظام جمهوری اسلامی ایران به‌خاطرداشتن قدرت واحد اجازه دخالت هیچ کشوری را تا به امروز نداده است.

وی گفت: وحدت در کشور یک مسئله بسیار مهم است و دشمن تا به امروز تلاش‌های بسیاری انجام داده تا از این راه در کشور تفرقه ایجاد کند که همواره با شکست روبه‌رو شده است.

در ادامه، ماموستا کلشی نژاد امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: برای مقابله با همه دسیسه‌ها که دشمنان دین اسلام و مسلمانان باید وحدت بین شیعه و اهل‌سنت را حفظ کرد.ش

وی افزود: در منطقه خاورمیانه دشمنان جنگ‌های زیادی را برای حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل به راه انداختند؛ اما تا به امروز باتوجه‌به امکاناتی که دارند نتوانستند وحدت بین مسلمین را از بین ببرند و پیروز شوند.

کلشی نژاد گفت: متأسفانه بعضی مواقع به‌خاطر بعضی مسائل دشمن از کوتاهی ما در رسانه و فضای مجازی استفاده کرد تا تفرقه‌ای بین مردم بیندازد، و تا جایی رساندند که برخی می‌گویند که بعد از انقلاب اتفاق خاصی در کشور نیافته است؛ اما به جایگاه اصلی و توسعه کشور توجه نمی‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه خاطرنشان کرد: مردم در هر لحظه با تمامی مشکلاتی که دارند از انقلاب حمایت کرده‌اند و حتی با وجود این مشکلات در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و مسئولین نیز باید مشکلات مردم را حل کنند.

همچنین در این مراسم سردار رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۸ به کردستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در کردستان گفتند، همه اقوام در کشور ما فرصت و زینت‌بخش هستند.

وی افزود: در هر زمان هوشیاری و کوتاهی به وجود آمد دشمن تلاش کرد تا از این فرصت به یک تهدید بزرگ در راستای تفرقه‌اندازی استفاده کند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.