وحدت و اتحاد رمز پیروزی در تمام صحنه ها است
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
شناسه : 311840
2
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: وحدت و اتحاد رمز پیروزی در تمام صحنه ها بوده و در هشت سال دفاع مقدس نیز با وحدت و اتحاد در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم فیاضی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در روستای حاج حسن که توسط حوزه نبی اکرم (ص) میاندوآب برگزار شد؛ در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و وحدت، اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس با وحدت و اتحاد در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: ما در دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن با وحدت و همدلی ایستادگی کردیم و حتی یک وجب از خاک خود را نیز به دشمن ندادیم.

وی با بیان اینکه برای دشمنان اسلام و انقلاب، شیعه و سنی هیچ فرقی ندارد، گفت: هنوز هم آثار بمباران شیمیایی سردشت خودنمایی می‌کند و آثار جنایت دشمنان علیه بشریت همچنان باقی است.

فیاضی با اشاره به اینکه حقوق بشر مدعای غرب ابزار تأمین منافع آنها است، اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ آیا این جنایات یا جنایت کشتار مردم مسلمان در سوریه و غیره را نمی‌بینند؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان اسلام به نام اسلام، داعش را ایجاد کردند، تصریح کرد: خود آنها در گفته‌هایشان هدف از تشکیل داعش و پشتیبان کننده آن را لو دادند و به آن اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال تفرقه بوده و می‌خواهد بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد، گفت: دشمن به دنبال تفرقه است و با امپراطوری رسانه‌ای و در شبکه‌های ماهواره‌ای این هدف خود را دنبال می‌کند و لذا باید هوشیار باشیم.

فیاضی در ادامه با اشاره به هفته وحدت و با بیان اینکه نام‌گذاری این هفته از شاهکارهای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود، تصریح کرد: قرآن کریم بر لزوم پرهیز از تفرقه تأکید کرده و “واعتصموا بحبل الله جمعیا و لاتفرقوا” دستور قرآن کریم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی ما است، اظهار کرد: ما اشدا علی الکفار و رحما بینهم بوده و در مقابل دشمنان مانند کوهی استوار هستیم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام اسوه برتر اخلاق و کرامت انسانی بوده و ما را به وحدت دعوت می‌کنند، افزود: نبی مکرم اسلام (ص) به‌عنوان هدایتگر بشر زمانی مبعوث شدند و امت واحده تشکیل دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه شخصیت رسول اکرم (ص) برای همه انسان‌ها مایه خیروبرکت است، گفت: بشریت مدیون پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

فیاضی هم چنین در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با امپراطوری رسانه‌ای به دنبال دستیابی به اهداف خود است، اظهار کرد: آنها شعار دفاع از حقوق بشر و زنان می‌دهند؛ اما خودشان بدترین جنایات را علیه بشریت مرتکب شده و حقوق زنان را پایمال می‌کنند.

وحدت، معنویت، ایثار و از خودگذشتگی در جبهه‌ها متجلی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و وحدت، اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جبهه‌های جنگ تحمیلی موج می‌زد و این همان فرهنگ و موضوعی بود که در هشت سال دفاع مقدس در محاسبات دشمن نمی‌گنجید.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه وحدت، معنویت، ایثار و از خودگذشتگی در جبهه‌ها متجلی بود، گفت: ایمان به خدا، معنویت، اتحاد و تبعیت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود.

وی با تأکید بر اینکه باید از دفاع مقدس درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که چگونه بر سر آرمان‌ها بمانیم و امروز نیز همه وظیفه داریم با الگوگیری از دفاع مقدس بر سر آرمان‌های خود پایدار باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.