وحدت مسلمانان صرفاً یک شعار نیست
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
شناسه : 311941
4
کارشناس مسائل سیاسی و دینی:  کارشناس مسائل سیاسی و دینی گفت: وحدت در میان مسلمانان صرفاً یک شعار نیست؛ بلکه یک اقدام عملی است که باید در تمام شئون تحقق یابد.
پ
پ

حجت‌الاسلام مهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: حضرت رسول اکرم (ص) بهترین اسوه و الگو برای بشریت در تمام ابعاد هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی و دینی افزود: طبق آیه قرآنی “ولقد کان لکم رسول‌الله… ” پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه حسنه و الگوی مکارم اخلاقی و اجتماعی هستند.

وی با اشاره به نام‌گذاری ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) به نام هفته وحدت، گفت: نام‌گذاری هفته وحدت شاهکار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است که موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است.

صادقی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال اختلاف‌افکنی و ایجاد تفرقه بوده و در این راستا نیز اقدامات خود را برنامه‌ریزی می‌کند، تصریح کرد: این ابتکار تاریخی امام راحل (ره) راه را برای هر گونه سو استفاده دشمنان بست.

این کارشناس مسائل سیاسی و دینی با تأکید بر اینکه وحدت در همه عرصه‌ها رمز پیشرفت، توسعه و موفقیت است، اظهار کرد: ما ثمره این وحدت را در تمام عرصه‌ها دیده‌ایم و هر کجا وحدت داشته‌ایم به پیروزی رسیده و دشمنان را مأیوس ساخته‌ایم.

وی گفت: وحدت در میان مسلمانان صرفاً یک شعار نیست؛ بلکه یک اقدام عملی است که باید در تمام شئون تحقق یابد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.