وجود 50 هزار بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی/ جزو سه استان دارای بیشترین بازمانده از تحصیل هستیم
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۱۳
شناسه : 260798
5

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برآورد می کنیم که حدود 50 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان داریم که یا سوار قطار آموزش و پرورش نشده و یا زودتر پیاده شده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، اردشیر سید سیاح در جمع خیرین مدرسه ساز شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به اولویت های آموزش و پرورش، اظهار کرد: اولویت مسائل آموزشی و پرورشی، تقدم پرورش بر آموزش، تقدم تفکر بر عمل، اولویت مهارت بر دانش صرف، تقدم صف بر ستاد جزو مقوله های مهم و اولویت دار وزارت آموزش و پرورش می باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سال تحصیلی 97 بر اساس محاسبات و مطالعات انجام گرفته، بیشترین میزان نیاز به فضاهای آموزشی را خواهیم داشت و بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز باید در حدی برگزار شود که پاسخگوی نیازهای ما به فضای آموزشی باشد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جزو سه استان دارای بیشترین بازماندگان از تحصیل در کشور است، افزود: برآورد می کنیم که حدود 50 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان داریم که یا سوار قطار آموزش و پرورش نشده و یا زودتر پیاده شده اند.

سیدسیاح با بیان اینکه باید امورات خیر و نیکو را به سمت نرم افزارها و برنامه ها سوق بدهیم، تصریح کرد: می توان از پتانسیل های مجمع خیرین مدرسه یاز برای هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به سمت کلاس های درس استفاده کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: ما در این راستا طرح “به سوی روشنایی” را برای برای جذب افراد به کلاس درس اجرا کردیم و امیدواریم خیرین نیز یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.