وجود 4هزار تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی/ مطالعات جامع ترافیکی شهرهای استان انجام می شود
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۷
شناسه : 270745
7

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی گفت: چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی وجود دارد که از سال 95 کار نوسازی آنها آغاز شده و تاکنون دو هزار دستگاه نوسازی شده است.

پ
پ

پیمان آرامون در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب با اشاره به وجود چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در آذربایجان غربی، اظهار کرد: سال 95 و امسال شروع به نوسازی این تاکسی های فرسوده کرده ایم.

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی افزود:  تاکنون دوهزار دستگاه از این تاکسی های فرسوده نوسازی شده است و نوسازی دو هزار دستگاه تاکسی دیگر نیز در برنامه های امسال و سال آینده قرار دارد.

وی با اشاره به توسعه ناوگان تاکسیرانی در سطح استان، گفت: به تناسب افزایش جمعیت شهرها، ناوگان تاکسیرانی نیز در آن شهرها را افزایش خواهیم داد.

آرامون با بیان اینکه مطالعات محلی در مورد ترافیک برای شهرهای استان انجام می گیرد، تصریح کرد: برای شهرهای بزرگ استان مطالعات جامع حمل و نقل را شروع کرده ایم که حمل و نقل انبوه بر مثل تراموا برای ارومیه در نتیجه این طرح بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: برای میاندوآب هم ساز و کار مطالعات آماده شده که در حال آماده شد برای رفتن به مناقصه و انتخاب مشاور است که راهبرد 20 سال آینده میاندوآب را در عرش 6-7 ماه مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.