واکسیناسیون ۲ میلیون رأس دام سبک‌وسنگین علیه بیماری‌ها در میاندوآب
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
شناسه : 312170
2
رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب خبر داد: رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال در این شهرستان، یک میلیون و 934 هزار و 97 رأس دام سبک‌وسنگین علیه انواع بیماری‌ها واکسینه شده‌اند.
پ
پ

مهدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه دامپزشکی میاندوآب در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دام، اظهار کرد: واکسیناسیون دام‌های سبک‌وسنگین علیه بیماری‌ها و پیشگیری از شیوع بیماری‌های یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شبکه دامپزشکی است.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: در این راستا از ابتدای امسال در این شهرستان، ۱۰۴ هزار و ۸۷۴ رأس دام سنگین و یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۲۲۳ رأس دام سبک علیه بیماری‌ها واکسینه شده‌اند.

وی گفت: این واکسیناسیون‌ها علیه بیماری‌های شاربن، تب برفکی، بروسلوز، طاعون و آبله در دام‌های سنگین و سبک بوده است.

 فتاحی تصریح کرد: در این مدت سه هزار و ۲۴۹ قلاده سگ در واحدهای روستایی علیه بیماری هاری واکسیناسیون انجام‌گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب اظهار کرد: ۲۰۷ مورد تک سمی پیشگیری و مبارزه با مشمشه، دو هزار و ۷۰۰ مورد تست پیشگیری و مبارزه با بیماری سل گاوی نیز انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به انجام مراقبت از بیماری‌ها در بین ۴۲ هزار و ۵۰۰ رأس دام، افزود: در این مدت ۹۱ هزار و ۲۳۱ مترمربع جایگاه نیز در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دام سم‌پاشی شده است.

فتاحی تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که مجموعه دامپزشکی با تمام توان و به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم بوده و تمام تلاش خود را در پیشگیری از شیوع بیماری‌های دام انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.