واکسیناسیون کرونای ۷۳درصد مردم میاندوآب کامل شده است
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 297804
10
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت:تاکنون ۸۸ درصد جمعیت شهرستان دز اول واکسن کرونا و ۷۳ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده اند.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۳۶۵ هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب تزریق شده است که از این تعداد حدود ۲۰۰ هزار واکسن دز اول و ۱۶۵ هزار نیز دز دوم بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: تاکنون ۸۸ درصد جمعیت شهرستان دز اول واکسن کرونا و ۷۳ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در اولویت مردم باشد، گفت: راه قطع زنجیره انتقال ویروس همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات و از همه مهم‌تر تزریق واکسن‌ است و انتظار می‌رود کسانی که برای تزریق دز اول یا دوم واکسن مراجعه نکرده اند در روزهای آینده برای این مهم اقدام کنند.

حیدری گفت: هم اکنون در ۱۳۵ نقطه شهرستان مراکز واکسیناسیون فعال بوده و مردم می توانند با مراجعه به این مراکز و پایگاه‌های بهداشت شهری و روستایی واکسن خود را تزریق ‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تصریح کرد: بیماری کرونا همچنان جولان می دهد و اگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم، شاید شاهد موج ششم کرونا باشیم.

حیدری هم چنین با اشاره به روز پرستار و ایثارگری کادرپرستاری، گفت: افتخارمی کنیم که جزئی از خادمان سلامت و طالبان شهادت هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.