واکسیناسیون علیه کرونا در میاندوآب‌ آغاز شد +تصاویر
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
شناسه : 293344
7

نخستین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹، امروز با واکسیناسیون اولین گروه اولویت دار برای واکسیناسیون بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،نخستین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹، امروز با حضور امام جمعه، فرماندار،‌ مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان میاندوآب در بیمارستان فاطمه (س) این شهرستان آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ در این مراسم واکسیناسیون گفت: با اختصاص واکسن روسی کرونا به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ آغاز شد.

سهراب حیدری افزود: براساس برنامه وزارت بهداشت، این واکسن در مرحله نخست به کارکنان بخش‌ مراقبت‌ ویژه بیمارستان‌ عباسی (ویژه کرونا)به عنوان مدافعان اصلی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تزریق می‌شود و در مراحل بعدی براساس اولویت بندی، سایر کارکنان بخش بهداشت و درمان و گروه‌های آسیب پذیر واکسینه می‌شوند.

گفتنی است اولین گروه اولویت دار برای واکسیناسیون بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا، کادر درمانی فعال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های ریفرال کرونا هستند که واکسن روسی کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.