واکسیناسیون بیش از ۳۵۰۰ دانش آموز میاندوآبی علیه کرونا/۶۰ درصد جمعیت هدف در میاندوآب واکسن کرونا زده اند
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
شناسه : 296518
10
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: تاکنون 160 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان میاندوآب به جامعه هدف تزریق شده و حدود 60 درصد جمعیت در شهرستان یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
پ
پ

حسام شیرازه محبت در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در میاندوآب، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، طرح ارزشمندی بوده و در راستای اجرای این طرح با همکاری مجموعه سپاه و بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در میاندوآب فعالیت خود را شروع کرده است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: تاکنون ۱۶۰ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان میاندوآب به جامعه هدف تزریق شده و حدود ۶۰ درصد جمعیت در شهرستان یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی به واکسیناسیون دانش آموزان نیز در میاندوآب اشاره کرد و گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در میاندوآب واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

شیرازه محبت با تاکید بر اینکه مردم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، تصریح کرد:از شهروندان انتظار داریم برای قطع زنجیره انتقال بیماری در مراکز واکسیناسیون حضور یابند، هیچ مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد و از مردم خواهش میکنیم با حضور در مراکز واکسیناسیون واکسن خود را تزریق کنند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.