سخنی با اعضای منتخب شورای شهر/ وان مواعید که دادی نرود از یادت!
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
شناسه : 261751
10

اکنون ديگر نوبت شماست تا به نوشته هايتان بر روي پوسترها و بروشورهاي پر زرق و برق تان در روزهاي هيجاني انتخابات جامعه عمل بپوشانيد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، یکی از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در مدیریت شهری، شوراهای اسلامی شهر هستند که وظیفه تصمیم سازی حداقل برای نهاد شهرداری را بر عهده دارد و در کنار آن درصورت تحقق شرح وظایف می تواند زمینه یکپارچه شدن شبکه مدیریت خدمات شهری را فراهم کنند.

تحقق این موضوع مستلزم آن است که اعضای شورای شهر به دور از توجه به دسته بندی های سیاسی و گروهی، تنها و تنها به فکر شهر و تخصص گرایی حرکت کرده و فکر و ذکر آنها پیشرفت میاندوآب باشد.

اعضای شورا باید با فراموش کردن رقابت ها و گروه بندی های سیاسی- انتخاباتی به همفکری در موضوعات حساسی چون انتخاب شهردار و سیاست گذاری های کلان در جذب سرمایه گذار برای بخش های عمرانی شهر باشند، موضوعی که شورای چهارم شهر در انتخاب شهردار خوب عمل کرد  و با حضور حدود سه ساله وی، ثبات خوبی در مدیریت شهری برقرار کرد اما متاسفانه  این نکته قوت شورای چهارم نیز  تداوم نیافت و شورای چهارم نیز نتوانست تنها با یک شهردار به کار خود پایان دهد.

آن چیزی که شورای پنجم شهر میاندوآب باید بیشتر مورد توجه قرار دهد، حرکت برنامه محور برای داشتن شهری زیبا و همراه با توسعه پایدار است.

اعضای شورای شهر باید پیگیر مطالبات مردم باشند و پذیرفته نیست که با اختلاف و کشمکش فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست بدهند.

ثبات مدیریت شهری توام با حمایت اکثریت اعضای شورای شهر از شهردار منتخب، خواسته ای است که مردم میاندوآب در سه سال نخست شورای چهارم شهر تاثیر آن را با تغییر در چهره شهر به صورت ملموس دیدند و میاندوآب روی ریل توسعه گام نهاد.

اعضای شورای شهر باید توجه داشته باشند که آنچه سبب عدم پیشرفت میاندوآب و فرار سرمایه گذاران از شهر در سال های گذشته بوده، تنها و تنها اختلاف بوده که سبب فرار سرمایه گذاران از این شهر شده است.

نمایندگان مردم در پارلمان شهری باید بدانند، تعامل مثبت بین اعضای شورای پنجم شهر و نهادهای درگیر با خدمات شهری باید از برنامه به کارنامه تبدیل شود.

باید افراد بدور از هرگونه منفعت خواهی شخصی، ادعای خادم بودن خود را ثابت کرده و حب و بغض های شخصی را کنار نهاده و منافع مردم شریف میاندوآب را ملاک تصمیمات، جهت گیری ها و ارزیابی های خود قرار دهند.

شماها باید تلاش کنید تا ظرفیت‌های بدون استفاده شهرمان آزاد شود، برنامه‌های عمرانی را بر اساس مطالبات و خواسته‌های مردم از طریق نیاز سنجی باید دنبال کنید.

توجه به ارتقای کیفی تمام محلات و حرکت با تفکر محله محوری که به دنبال آن منجر به ایجاد محلات پایدار می‌شود باید با جدیت شود، بايد دوباره به محله ها و كوچه پس كوچه هاي اين شهر رنگ آباداني كشيد و اين مهم تنها در سايه مشاركت مردم و حضور موثر شما مي باشد.

تمام مردم را با يك ديد نگاه كنيد اقدامات شهردار انتخابي امتيازي در كارنامه كاري شماست، خيلي ها بودند كه قصد مهاجرت از اين شهر و ديار را براي پيشرفت داشته اند اما به حرمت خاطرات و تعصبي كه داشتند و به پاس تلاش ها و کوشش هایی که در سه سال نخست شورای چهارم و در زمان شهرداری عبداللهی انجام گرفت، در اين شهر ماندند، چون شهر را در حال تغییر و توسعه دیدند و اینک شما در مقابل همه مردم مكلف هستید تا بار دیگر شهر را روی ریل توسعه برگردانده  و با در نظر گرفتن رضاي خدا بهترين ها را انجام دهيد.

اکنون ديگر نوبت شماست تا به نوشته هايتان بر روي پوسترها و بروشورهاي پر زرق و برق تان در روزهاي هيجاني انتخابات جامعه عمل بپوشانيد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.